Inlägg från: Anonym (Vill veta!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill veta!)

Hur onanerar ni, killar?

Ja, som motsvarighet till tråden om hur tjejer onanerar, så är det här tråden där ni killar och män berättar om hur ni gör det skönt för er !
    Är tjej och tycker att det är så upphetsande att se en kille leka med sig själv! Och jag vet att jag inyte är ensam om det.

• Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?
  • Anonym (Vill veta!)
    Eras skrev 2009-09-16 12:52:13 följande:
    Snabbt och mekaniskt med högerhanden...som nu på lunchen.
    En snabbis på lunchen? Mmm...
  • Anonym (Vill veta!)

Anonym (Federico) skrev 2009-09-16 13:32:32 följande:

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-09-16 12:14:46 följande:
    Jag brukar runka med högern och med vänstern brukar jag (låter sjukt haha) som dra i pungen och leka med ett finger runt anus och ibland i...
    Låter inte sjukt alls. Min kille brukar göra ungefär detsamma..-)
  • Anonym (Vill veta!)

Anonym (Federico) skrev 2009-09-16 13:49:51 följande:

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-09-16 13:39:06 följande:
    Brukar du kolla på(när han fingrar sig själv)??
    :

Oh ja! Tycker om!
  • Anonym (Vill veta!)

Anonym (Federico) skrev 2009-09-16 14:08:19 följande:

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-09-16 13:57:20 följande:
    Ahaaa trevligt.. Brukar du inte hjälpa honom då:P?
    Självklart finns jag där med en hjälpande hand och lite mer...! Men ibland tycker jag om att titta på först. Och han tycker om när jag tittar .
  • Anonym (Vill veta!)

Anonym (kille) skrev 2009-10-01 05:13:11 följande:

Ibland fantiserar jag att en främmande kvinna frågar mig om jag skulle vilja runka för henne, finns det kvinnor som tycker om att se män runka.
    Ja de finns! Här är en som älskar att titta på...
  • Anonym (Vill veta!)
    FIame skrev 2009-09-16 18:21:14 följande:
    Ska inte Familjeliv skriva en stor rubrik nu .."Såhär tillfredställer sig svenska pappor när dom vill ha lite mys" Och en fin bild på en myspappa?Jag väntar......eller ska vi säga att Familjeliv är feministisk blasksida där endast mammors onani får förstasideplats?
    Fast FL-män får ju inte mysa med sig själva. Varannan tråd på det här forumet handlar ju om frustrerade kvinnor som vill förbjuda sin män att runka. Fastän de själva tappat sexlusten... Här är det händerna på täcket som gäller, har jag förstått.
Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?