• sabinaochErik

Strippklubb, ok för killen?

Tycker du att det är ok att din kille går på strippklubb med sina killkompisar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Strippklubb, ok för killen?
  • Anna Paulita

Jag skulle bli GLAD om han ville gå på det då han ibland är så helylle att jag är osäker på om han verkligen är mänsklig. :P

• sabinaochErik
    Anna Paulita skrev 2009-09-17 11:31:09 följande:
    Jag skulle bli GLAD om han ville gå på det då han ibland är så helylle att jag är osäker på om han verkligen är mänsklig. :P
    hehe ok, kanske skulle sluta som stammis =)
  • Anna Paulita
    sabinaochErik skrev 2009-09-17 11:32:24 följande:
    hehe ok, kanske skulle sluta som stammis =)
    Jag tror inte han skulle vilja lägga sina pengar enbart på strippklubbar så det känns högst osannolikt, men ville han gå på det i hop med sina kompisar någon gång ibland är det helt ok för mig.
  • sabinaochErik

Min kille sa att jag var ett extremfall som inte kände mig så bekväm med att han skulle på stippklubb.. Men det verkar ju vara 50/50

• Agapi

Helt okej för min del. Varit på de iaf några gånger medan vi varit tillsammans.

• 071001

Skulle inte bry mig. När vi var i Prag med jobbet var det flera som drog på stripp/porrklubb och jag sa åt maken att gå, men han och några killar till valde att gå på puben med oss istället. Känns inte som nån stor grej för mig.

• Anna Paulita
    sabinaochErik skrev 2009-09-17 11:36:33 följande:
    Min kille sa att jag var ett extremfall som inte kände mig så bekväm med att han skulle på stippklubb.. Men det verkar ju vara 50/50
    Det tror jag inte alls att du är.
  • Utopia

Helt ok för min del

021229, 040817, 070111, planerad BF 100118 Jag är nu i V 23
  • Newbride2008

Alltså.....nej. Det skulle inte kännas bra att han gav sitt stöd åt den typen av verksamhet. Jag skulle inte vara svartis eller orolig på det sättet eftersom jag litar på honom, men själva grejen att han skulle gå på strippklubb... jag ser inte poängen. Jag skulle dessutom bli förvånad eftersom han inte är typen som går på strippklubb(vilken typ det nu är).

• 071001

Newbride2008, samma med maken, inte hans stil att gå på strippklubb, men ville han så fick han gå.

Svar på tråden Strippklubb, ok för killen?