• puss

tråd för oss som syr egna Odd Molly-kläder!

hej här samnlas vi som syr egna odd molly!! vi kan byta ritningar och sånt.
    jag brukar köpa kläderna i affär, sen klipper jag upp dom hemma och då får man JÄTTEBRA mönster!!

det blir precis likt.

hur gör ni? och hur får ni tag i märkena man syr på?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden tråd för oss som syr egna Odd Molly-kläder!
  • puss
    EEJ skrev 2009-09-17 18:17:56 följande:
    sprättar du upp nya kläder.....
    ja, man får ju perfekta mönster då! de är så dyra, billigare att sy egna ju.
    smart va?
  • EEJ

men jag gissar att du behåller orginalet, eller syr du ihop den och lämnar tillbaka? =/

Låter som en smart ide, men jag är så dålig på att sy så jag vet inte om jag skulle klara det ändå.

• Mamsis

Använder inte odd Molly kläder men fan vad smart! Nu kommer ju jag ha råd till det. Vi kan kanske kolla med varandra så vi inte köper samma modell och så byter vi med varandra så får vi fler modeller fast betalar bara för en

• puss
    EEJ skrev 2009-09-17 18:26:59 följande:
    men jag gissar att du behåller orginalet, eller syr du ihop den och lämnar tillbaka? =/Låter som en smart ide, men jag är så dålig på att sy så jag vet inte om jag skulle klara det ändå.
    men man kan ju inte lämna tillbaks den? har man klippt sönder den får man ju inte lämna tillbaks ju.
  • Mamsis

Jooooo omd u bara sprättar sömmarna! Och syr ihop sen igen

• puss
    Mamsis skrev 2009-09-17 19:46:21 följande:
    Jooooo omd u bara sprättar sömmarna! Och syr ihop sen igen
    jaha! smart!! då kan man ju bara hänga tillbaks den i affären utan att dom märker nåt.
  • Mamsis

Exakt, fast du måste väl lämna tillbaka den och få pengarna tilblaka? Annars måste du ju stjäla den först :-O

• puss

klart jag inte snor dom. det får man ju inte.

• puss

fler som syr eget?

Svar på tråden tråd för oss som syr egna Odd Molly-kläder!