• LeWi

    Trådlösa tråden revisited

    Maggis Nervis skrev 2009-09-23 10:08:41 följande:
    Det gör ont, men penc. har kickat in nu så det är på bättringsvägen. Bara det att resten av min kropp gillar inte antibiotika så mkt
    Nej usch...
    Jag har inte ätit penc. så ofta men svampen kommer som ett brev på posten varenda gång.
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-09-23 10:11:41 följande:
    Det är höst?Har du också gallstensanfall? *drar på mig sjuksköterskeuniformen*
    Mmm höst, fy fan.

    Gallsten, nej, absolut inte, NEJ. Jag vägrar.
    Vet inte vad det var... men ont så in i gjorde det.
    Men nu har det gått över! typ

    Men för all del ha kvar uniformen på! {#lang_emotions_dreamer}
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-09-23 10:13:28 följande:
    Här har Märy ögoninflammation så jag bara väntar på att jag får det med, som hon viftar med sina små händer...
    Isch... Svårt att undvika det när barnen får det. Och väldigt omysigt.
    Shoegirl skrev 2009-09-23 10:21:40 följande:
    Eum... var tredje kvinna får det. Du kan väl läsa om hur det känns iaf? *kluckar hönsigt*För om man går med det så kan man få bukspottskörtelinflammation och det rekommenderas inte.
    Mmm, ok, lovar att läsa på lite om det händer igen.
    En gång är ingen gång... eller nått
    Jag har hypokondriker i släkten och vill inte veta för mycket om sjukdomar för ju mer jag vet ju sjukare tenderar jag att bli :-P
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-09-23 11:53:25 följande:
    Jag gick ju iaf till akuten vid mitt tredje anfall. *stolt*
    Ja, jag menar jag kunde ju stå och gå och sitta ihopkrupen på en stol med vetekudden och spela sims. Även om jag gick som en krum gammal gumma och fick stanna stup i kvarten för att andas.
    Förmodligen var det gaser!
    julmusten skrev 2009-09-23 13:05:37 följande:
    Fast man skall val inte ata yogurten samtidigt somman tar antibiotikan va???Har ar det ocksa forkylt, vilket betyder att jag sover annu mindre an vanligt, plus att jag inte kan ga till gymet vilket stor mig nat enormt. Gymet ar min enda egentid nufortiden. Dessutom, (and on a much sadder note), sa har min kompis som jag vill traffa ett valdigt sjukt barn sa jag kan inte traffa henne. Sa fort vi frisknar till kommer nasta infektion liksom.Men, ja-ja, det blir snart bra med det med.
    Det där med att inte kunna gå till gymmet stör mig med. Jag längtar efter att få träna (underligt nog) men så fort jag bokar in mig på nått så kommer snuvan och hostan tillbaka. Otroligt frustrerande!
    Shoegirl skrev 2009-09-23 13:16:52 följande:
    Jäj. Jag hann gå på toa under de 5 min Märy var nöjd nyss.*arg bebis i famnen*
    Bra jobbat Märy!
    Man ska lära mamma att vara snabb och effektiv
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi

    Men gud!
    Chokladsås!!

    *dyker ner i gropen*


    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-09-29 09:54:08 följande:
    Förkylningen börjar ge med sig men jag måste ändå säga att det är skönt att sonen är på dagis och min mamma dyker inte upp förrän kl 13.M sover så då tänkte jag också passa på. *brer ut mig i soffan*
    *Lägger mig sked*

    Mysigt det här
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Maggis Nervis skrev 2009-09-30 15:19:05 följande:
    Det är ren astråkig-läsning-inför-salstenta-ångest jag har Jo det är lite sent nu, men jag gör färdigt kursen och vänder aldrig blicken åt det mer sen thank god for sociology
    Gör som jag! Bjud in ett gäng till gemensam studiegrupp och sen går ni igenom skiten ihop.
    Jag klarar inte av att "plöjläsa" kurslitteratur så jag myglade på kursare som läste skiten sen när vi gick igenom det så hade de frågeställningar och då kunde jag leta rätt på den specifika informationen istället.
    Slutade ofta med att jag på eftermiddagen föreläste för de andra om det som de kunde mycket bättre än mig på morgonen

    Jag lär mig bäst genom att undervisa andra underligt nog.
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi

    Låter jobbigt Maggis.
    Fast om jag vore du skulle jag ta i utav bara helvete för att bli av med tentan. Tråkiga ämnen blir aldrig roligare inför en omtenta tyvärr.

    GRATTIS SHOE!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_cheers}
    *hånglar upp*


    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-10-01 17:01:19 följande:
    Skämtar ni?Jag har grubblat som en tok varför ett Eskilstunaföretag skickar mig ett par rosa tofflor som stinker eum... doftar lavendel.Hatar ni mig?
    Öhm, klart vi inte hatar dig.
    Svårt att veta hur något luktar när man måste organisera över nätet liksom.
    Men skicka tillbaka dem! I sverige har vi ju ångervecka så det borde inte vara något problem.
    Hoppas tanken räkandes iaf.
    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi

    Idag är det fredag.
    Mitt projekt är uppe och rullar. Våra första möten har varit otroligt konstruktiva och alla deltagarna är motiverade och engagerade.
    Flytten på jobbet har gått smidigt och platsen jag fick är faktiskt bättre än den gamla.
    Festkommiteen jag sitter med i har beslutat om datum, plats och pris för avdelningsfesten.
    Staten verkar nu backa Saab och den positiva andan på jobbet är påtaglig.
    Någon har bakat kladdkaka till eftermiddagsfikat.

    Huset är städat, tvätten är tvättad och jag har tränat två dagar i rad.
    Vi är så friska man kan förväntas vara en kulen oktober.
    Hemma ligger dessutom 4 fina högar med kläder som jag i eftermiddag ska stuva ner i vår stora resväska. Det allra sista i packningen gör jag på lördag så att vi är helt klara innan vi på söndag styr kosan mot Arlanda.

    yr.no förutspår 32-34 grader, sol och lätt bris i Sharm el sheikh hela nästa vecka.
    Underbara Musten har försett oss med prima solskydd. 

    Det är en bra dag.


    I reject your reality and substitute my own.
Svar på tråden Trådlösa tråden revisited