• LabLover

Löpartråden 11

Kikar in och läser om romantik och Lidingölopp. Vad duktiga ni är som tävlar!

Jag har legat lågt ett tag. Har inte känt för att springa alls. Vad händer då? Jo, ryggvärken kommer tillbaka som ett brev på posten. Smärta är ganska bra motivation kom jag på då Tog mig ut lördag, söndag och igår iaf så nu måste jag se till att springa några gånger per vecka så att jag inte får ont i ryggen igen.

Hur gör ni förresten för att springa så långt? Jag börjar fundera på om det är en personlighetsgrej. När jag börjar närma mig en mil så tycker jag det är tråkigt och längtar hem typ. Tycker väl inte att det är så jobbigt eg. att springa längre sträckor.

Måste också köpa något annat att ha på benen än mina tunna 3/4 tights. Några tips?

Tyckte väl att Greta kissade skumt i måndags, klart att hon är brunstig

♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • LabLover

Ingen som kan tipsa om bästa (prisvärda) löparbrallorna?

Snopet Rövardotter!

• LabLover
    LillLisa skrev 2009-10-13 20:14:12 följande:
    LabLoverjag tycker att alla tajts med så få sömmar som möjligt är bra. Sjäv använder jag Nike och Gore, olika längder. Om det är lite kallare ute använder jag Dobsom vindställ ovanpå Craft underställ. Inte så snyggt, men funktionellt och bra pris så vitt jag minns (det har några år på nacken).
    Tack! Det är alltså underställ och vindställ som gäller. Finns det särskilda vindställ att springa i? Känns som det kan bli prassligt och otympligt. Blir nog en vända på Stadium och Intersport på lunchen imorgon...
  • LabLover

Blä, varken Intersport eller Stadium har fått in sina 'vinterlöparset' ännu Knasigt och det tyckte personalen också!

• LabLover
    Waimea: Jag kikade i stan idag och det de hade kostade 500-600 kr bara för de byxor jag vill ha (och ännu mer för en jacka). Jag är väl snål men får väl krypa till korset och hosta upp de där pengarna om de inte får in något annat snart.
Svar på tråden Löpartråden 11