Isold: 35 km är hela min veckoträning minus 5 km. Jag är så avis på dig!! Jag skulle vilja få till 5-6 mil i veckan, men med en liten bebis, novembermörker, en man som allt som oftast behöver jobba sena kvällar är det som förgjort. Får göra kvalitet av det jag hinner och bida min tid.. Det är inte så vansinnigt länge tills dess att ljuset kommer åter om kvällarna, även om det känns oändligt långt just nu. Får väl göra som Kattstugan annars och shoppa loss på en pannlampa.
Det blev två rundor i helgen - en på asfalt igår kväll, utmed alla gatljus där jag bor. Ett varv mäter drygt fyra km så det blev tre varv. Passade på att skrämma en granne med..
Inte skitkul, men vad gör man inte?? Skönt var det i alla fall, skönt och stjärnklart.
Idag tänkte jag två mil, eventuellt, och gav mig iväg på min favvorunda i regnet. Blev dock bara knappa 13 km, benen var lite trötta efter gårdagskvällen, ungarna sjuka och maken juste nog att släppa iväg mig mitt på dagen, så jag stannade där. Var en jobbig, men ändå skön runda, märktes att det blivit mycket flacklöpning på senare tid, så mer backintervaller åt Wai!
Kaya: Javisst, jag hör av mig om jag ska till Peking och har möjlighet att ses, vore skitskoj.. Din fredag lät gottig som attan!