• Zahcro

    84:or som väntar barn/har barn nr 14

    Välkomna hit, gamla som nya!
    Här pratar vi som är födda 1984 om våra planerade, pågående och avslutade graviditeter, och självklart våra barn!

    Här är förra tråden:
    84:or som väntar barn/har barn nr 12

    Bloggar
    Zahcro - blogg.aftonbladet.se/shajne
    Sara E - www.glamina.blogg.se
    Maddie84 - mrsbe.blogg.se
    Steffi m Liam - steffiiis.blogg.se/
    Jessapessa - jessapessa.blogg.se/

    Tråd nr 13 www.familjeliv.se/Forum-11-236/m44897971-1.html

  • Svar på tråden 84:or som väntar barn/har barn nr 14
  • Karlet

    Hello tjejer!
    Då var det ny tråd igen, nu får vi la försöka vara lite aktiva här igen. ;)

    allt bra med alla???

  • Zahcro

    Ni som hann få länken av mig innan FL trodde jag spammade hjälp till att sprida vidare till resten. tänk på att inte spamma bara :)

  • Zahcro

    Oj va konstigt det är att vakna upp utan barn. Jag fick sova ända fram tills klockan ringde. Det händer ju aldrig annars. Alltid skratt, skrik, tvn, emilias -måste kissa och Julias - "jag är mamma jag vet bäst attityd"
    Haha
    Så lugnt här nästan lite jobbigt.. Värsta är att man inte vet hur barnen har det nu.

    Snart ska jag o gubbaz i väg till en loppis i Vårgårda för att titta på bokhylla och skrivbord. kram

  • Karlet
    Zahcro skrev 2009-09-18 17:30:55 följande:
    Ni som hann få länken av mig innan FL trodde jag spammade hjälp till att sprida vidare till resten. tänk på att inte spamma bara :)
    vilka har du skickat till då???
  • Karlet
    minängel skrev 2009-09-18 20:12:03 följande:
    Tack för länken karlet
    Så lite så :o)
  • Zahcro
    Karlet skrev 2009-09-20 13:44:51 följande:
    vilka har du skickat till då???
    Kommer ju inte ihåg det :) Ska försöka ta reda på det
  • Celice

    Todilido!

    Här har jag hunnit bli tvåbarns mamma, ELIAS föddes den 17/9 4650gram & 53 cm lång...8 dagar förtidigt, blev igångsatt pga av hepatosen.
    Snabb o enkel drömförlossning! Givetvis är han helt underbar o Liam STOLT storebror!

  • minängel
    Celice skrev 2009-09-20 19:32:48 följande:
    Todilido!Här har jag hunnit bli tvåbarns mamma, ELIAS föddes den 17/9 4650gram & 53 cm lång...8 dagar förtidigt, blev igångsatt pga av hepatosen.Snabb o enkel drömförlossning! Givetvis är han helt underbar o Liam STOLT storebror!
    GRATTIS!!!
Svar på tråden 84:or som väntar barn/har barn nr 14