• Anonym (inte hemmafru)

Anna Ankas avsugningar

Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!

• Svar på tråden Anna Ankas avsugningar
  • Ablan

Anonym (TheMan) skrev 2009-09-19 01:28:59 följande:

Det är ingen (inte jag i alla fall) som sagt emot att detta är något som är ömsesidigt i ett förhållande, som skall gälla båda. Eller sagt att man skall sätta igång som värsta porrstjärnan när man har influensa och 39 grader feber. Men om man är frisk och inte upptagen, så "varför inte"?
    Ja, varför inte

Jag tycker att man måste kunna säga nej om man inte känner för det oavsett vad anledningen är. Problem uppstår väl om det missbrukas och ena parten i förhållandet bestämmer sig för att säga nej i 24 veckor på rekan, typ. Jag vet att om Min sambo säger nej till mig ena dagen så kommer han med största sannolikhet inte göra det nästa och samma för honom, men båda är med på att det blir ett problem om man säger nej ganska konsekvent, bara man är överens så ser jag inget fel i det.

Det som jag hakade upp mig på var att jag tycker att det är sorgligt om en person gör saker av rädsla för att bli utsatt för otrohet, att man vill bara på grund utav att man tror att det stoppar partnern från att vara otrogen, jag ser det som en ganska tradig anledning till att ha sex.
  • Familjen KRAM

Det är så många som har emot Anna Anka. Jag däremot diggar henne! Tycker att hon är helskön =)) Jag håller inte med allt hon säger men tycker om hennes sätt att snacka...Hon bräker ut orden & bjuder duktigt på sig själv! Jag tycker det är roligt med människor med annorlunda åsikter =)) Livet hade varit så dötrist annars....

Anonym som skrev "Sug din man annars gör ngn annan det", det var bra skrivet!

Ha d gott folk!!!!

• sylver

haha, rolig tråd! min kille har tidigare sagt att i framtiden, om vi har råd, så ska vi leva på en lön. nästa år utbildar jag mej till personlig tränare så jag vill jobba ungefär 3-5 timma rom dagen med det, resten av tiden vara "hemmafru". han höll med om allt Anna Anka sagt, som stod i Aftonlbadet, utom en sak : att alla män är otrogna om de inte får sex varje dag. det tyckte han var fullständigt skitsnack. jag tror honom, då min sexdrift är 10 gånger högre än hans. skulle gärna vilja ha mej ett ligg varje morgon haha

• Thaleya

Fint i tanken, men

1. Min kille vill absolut inte ha en avsugning varje dag.
    2. Jag vill absolut inte ge honom en avsugning varje dag
    3. Ingen av oss har tid med avsugningar varje morgon.

När vi träffades så fick min kille en avsugning varje morgon och ibland en på kvällen, detta pågick i fyra månader ungefär, sen började jag jobba tidigt och då hade jag inte tid längre. Killen tyckte inte det var roligt heller längre. Jag brukade ju börja suga när han sov för annars så ville han inte :P

• sylver

tror att min karl skulle tröttna på att få en avsugning varje morgon haha..

• Pallas

Det ska jag föreslå för min man: en uppslickning i brygga varje morgon.

• Glimmis

Anna Anka saknar några hjärnceller men det är tur att vi andra har överseende med att det finns mindre vetande.

~smurfen~
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Ja ge en avsugning på en karl som blir tjurig på mornarnal. Det går fetbort

• 1638

Ja herre gud vilket bra tips.....
    Jag kan nog fixa en avsugning varje morgon, nemas problemas...
    Men då får han banne mej fixa skitgörat...
    Ska vi leva lyxliv ska det ta mej tusan vara fullt ut... då som först kan han få sej sitt varje morgon....
    Ska jag vara lyxhustru så inte tänker jag städa, putsa fönster speglar eller damma lister.... nope, no way... fixar ha ndet så är saken biff... fram med dasen så får du ditt

• sylver

morgonstund har guld i mun.. hur gör Anna Anka om de haft sex kvällen innan då? snacka om skarrigt haha

Svar på tråden Anna Ankas avsugningar