Easywalker Duo
Hej!
Är till 99% bestämt att vi ska köpa en Easywalker DUO tills nästa barn kommer i mars. Om det inte är så att det hinner dyka upp en mycket bättre och snyggare vagn Men de chanserna tror jag är rätt små.
Vi bor i Gävle och här finns det ingen affär som säljer Easywalker så vi åkte till Leklust i Uppsala och kolla på vagnen... den enda nackdel vi märkte då på vagnen var att den gnisslade och lät när man gick med den.
Är det någon som upplever det med denna vagn, alltså ni som har använt den ett tag? eller var det så på enbart detta demoex? vilket jag såklart hoppas. Man vill ju inte gå omkring med en ny fin vagn som gnisslar. För sitter det i konstruktionen är det ju svårt att smörja, då finns ju ljudet där oavsett hur man gör.
Passar även på att fråga om det är någon som hunnit använda babyskydds-funktionen? Har en Mutsy idag och det var så smidigt medans dottern var liten att använda den funktionen, bara att klicka i babyskyddet och så var det klart. Hoppas det är lika smidigt på Easywalkern... Leklust kunde absolut inte svara på detta (de visste inte ens om att denna funktion fanns på 09.orna???? pga att de inte sålde Maxi Cosis babyskydd!) Kan ju tycka att man borde vara lite mer påläst och iaf. kunna marknadsföra att man KAN göra på detta sätt om man vill! Hon tyckte bara att det lät krångligt när vi förklarade....
Tycker det är pinsamt när man själv kan mer om vagnen är försäljaren. Men så är jag den som lusläser allt om sånna här saker innan jag bestämt mig till 100 %...