Inlägg från: seacucumber |Visa alla inlägg
  • seacucumber

Easywalker Duo

ååh, vilken bra tråd!

bestämmde mig (nästan) igår för att köpa en EW istället för en UJ. Fast nu känner jag mig mer säker efter att ha läst här

Babyland har precis börjat sälja EW istället för UJ.

• seacucumber
    Funderingar skrev 2009-10-06 10:12:34 följande:
    Jaha, vad bra! Hur nyligen då, för vi var på Babyland för några veckor sedan, och då hade de inte EW... Men de kanske börjar i vissa butiker?
    vet inte exakt hur nyligen men i barkaby hade dem en uppställd iaf och den finns på deras hemsida så de borde ju ha den i alla butiker nu.. kan ju alltid ringa å fråga i den butiken ni var i om de fått in den
  • seacucumber

Nu har vi fått hem våran EW, har bara varit ute på en provrunda ännu men den verkar vara bra! Får förhoppningsvis börja använda den på riktigt om ett par veckor.

• seacucumber

Calles matte skrev 2009-11-22 22:50:22 följande:

Ett tips till er som funderar över bäddning av liggdelen. Jag sydde en egen åkpåse av fleece och teddytyg som passade precis i liggdelen. Billigt, relativt enkelt och funkade jätttebra i och med att den inte tog en massa onödig plats.
    jag köpte en OTH åkpåse som passar även den perfekt i liggdelen
  • seacucumber
    Stella81 skrev 2009-12-06 11:59:39 följande:
    Igår hämtade vi ut vår vagn, så fin den var Ska bli kul att provköra den om några veckor, och när vi har pumpat hjulen. Tycker att de borde kunna skicka med ett sånt där munstycke som passar till cykelpumpar.... Men får kolla på Claes Ohlson efter den där pumpen som passade. Blivande storebror är väldigt förtjust i liggdelen så nu agerar den koja här på golvet Är det förresten någon som vet vad den stora grå tygpåsen som ser ut som ett örngott är till för?
    haha undrar också vad det gråa "örngottet" är..
Svar på tråden Easywalker Duo