Inlägg från: Calles matte |Visa alla inlägg
  • Calles matte

Easywalker Duo

Cacan skrev 2009-11-17 22:14:39 följande:
    jag är nöjde med våran. har använt den i 3 veckor nu! Men det jag funderar över är hur mkt man kan belasta handtaget med.... dvs. om ni tror att man kan med hjälp av handtaget ta sig upp över en trottoarkant, om det pallar trycket/belastningen som blir då??? jag tycker att det känns lite skört...
    Har haft vår DuoWalker i snart ett år nu och använt den så gott som dagligen. Har utsatt mitt handtag för oräkneliga trottoarkanter (och trappor...) och det håller än så länge. Kan hålla med om att det känns som att det sviktar lite men som sagt så verkar det klara påfrestningarna utan några som helst bekymmer.
  • Calles matte
    magen84 skrev 2009-10-11 14:31:14 följande:
    är det en vagn som man lätt tar sig fram i skogen med? alltså på en skogsväg o så?
    Jag har kört våran en del på motionsspåret vi har i närheten och där är det bitvis både lerigt och ojämnt. Upplever inte att det har varit några större problem att ta sig fram.
  • Calles matte

Ett tips till er som funderar över bäddning av liggdelen. Jag sydde en egen åkpåse av fleece och teddytyg som passade precis i liggdelen. Billigt, relativt enkelt och funkade jätttebra i och med att den inte tog en massa onödig plats.

Svar på tråden Easywalker Duo