Tror ni alla kan passa i blont hår?
Det finns ju så många olika blonda färger att välja mellan, så någon borde man väl kunna passa i även om man är brunett naturligt och brunögd?
Det finns ju så många olika blonda färger att välja mellan, så någon borde man väl kunna passa i även om man är brunett naturligt och brunögd?
Alla passar nog inte i blont hår, men har sett flera brunögda med blont som varit skitsnyggt, så du får försöka hitta en nyans som passar på dig,
frågan är inte så mycket om alla kan passa i blont hår, utan snarare om alla kan få blont hår.
om man lyckas färga sitt hår till en snygg blond färg, så tror jag att de flesta kan passa i det. de som inte passar har ofta misslyckats. till exempel ser håret bara blekt ut, istället för blont. eller oranget för att de inte får ur alla röda pigment.
är du brunögd tror jag du passar i mer cendretoner på håret, och inte en enhetlig färg. förslagsvis så slingar du håret ljusare istället för att bleka det rakt av. tänk sarah jessica parker.
Jag har en vän med naturligt ljusblondt hår & bruna ögon så de borde väll inte va omöjligt =P
tack för era svar!
Jag får nog köra med slingmetoden igen. har gjort det en gång tidigare. Tror inte jag skulle passa helt i blont hår men i slingor passar jag. Så får göra massor av slingor så håret blir ljust