Är min kille bög?
Han behöver inte alls vara homosexuell, han har nog inte så hög sexualdrift helt enkelt. Att han tycker om när man är där bak beror på att det är en erogen zon. Det har inget med vilken sexuell läggning man har. Killar kan vara lite mer feminina utan att vara homosexuella, det är nog sån han är som person helt enkelt.
När man blir för våt så kan det innebära att man inte känner lika mycket längre och det kan vara därför han inte tycker om att du blir mycket våt.
Att han inte vill flytta ihop med dig behöver inte innebära att han döljer sin sexuella läggning för dig. Kan innebära att han döljer något men behöver inte göra det heller.
Om du ska fråga honom så ha en annan approach och fråga istället ifall han har någon annan eller om det finns någon annan orsak till att han inte vill att ni ska bo i hop. Jag och min nuvarande sambo flyttade inte ihop förrän vi hade varit tillsammans i cirka två år ungefär. Då hade vi känt varandra i ungefär fyra år allt som allt. Sambon min såg helt enkelt ingen orsak till att flytta ihop utan tyckte om att bo ensam så kan det vara för din kille också. Tror att min sambo skulle tycka att det var skönt att bo ensam ibland nuförtiden också. Vissa människor tycker så helt enkelt. Behöver inte innebära att man är homosexuell för det.
Visst skulle han kunna vara det men jag tror att det ligger något annat till grund för de olika punkterna än vilken läggning han har.