• Kullamannen

Är min kille bög?

Anonym (Fasadeller?) skrev 2009-09-22 12:06:19 följande:

Jag pratade med honom idag. Inte om an var bög eller så men om vi skulle flytta ihop, men han ville inte och kunde inte se att han skulle med tiden. Han vill ha sin egan plats för att träffa sina kompisar. Det skulle inte funka hemma hos mej sa han eftersom det är min lägenhet. Jag frågade hur han skulle känna om jag inte var kvar hos honom. Då sa han att han inte ville tänka på det, men att han ville jag skulle vara kvar hos honom. Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag älskar honom.
    Ibland får man bita i det sura äpplet, ta mod till dej och lämna honom. En sak som du i så fall slipper är den behandling som kvinnor utsätts för i hans kultur...
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-22 15:22:11 följande:
    Alltid??? Det var rasitiskt sagt att det allitd är så för jag känner massor med killar från den delen av världen där det inte alls e så.
    Jag är definitvt ingen rasist! Men det går aldrig att komma i från att folk har en annan kultur och kvinnan har ett annat värde där. Det kan du väl aldrig komma ifrån?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-22 16:13:08 följande:
    jag reagerar på att du säger alltid...Absolut en del har det men lååååångt i från alla.
    I det här fallet verkar det ju verkligen stämma i alla fall bla med tanke på att kompisarna är viktigare än hon är.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-10-07 20:04:44 följande:
    Jag misstänker att min man är bög.Fy vad jobbigt,förstår vad du känner.
    Vad är det som tyder på det? Minskad lust?
Svar på tråden Är min kille bög?