• Anonym

Är min kille bög?

Det låter som att han är bög!
    Min kompis var gift med en man i 2 år och sen fick hon reda på att han var bög efter att hon hade hittat hans lösenord till hotmail i hans plånbok.. Hon gick in och läste och fick reda på allt.. Nu bor han i Sthlm tillsammans med sin pojkvän och hon bor här med sin dotter.. Ja, dom har en gemensam dotter..
    Så, han kan mycket väl vara bög.. Tycker att du ska ta ett snack med han.. Fråga på ett snällt och fint sätt bara.. Och sen förklarar du varför du har undrat..

• Anonym

Jag tycker att du ska lita på din intuition först och främst. Du kan ju annars köpa en dildo som du ska låtsas leka med dig själv. Vikigt att poängtera, inte en rosa dildo utan en dildo i form av en kopia av en penis, färg och storlek måste vara verklighetstrogna. När ni har sex, börja leka med dig själv men övergå sen till honom, viktigt att du agerar som den dominanta, ta på honom som en tjej och prata "snusk" i form av -har du varit en stygg pojke...jag kanske måste läxa upp dig nu så du blir lydig. Går han igång på snuskpratet kan du spinna vidare...tex min lilla hora, osv. Om du inte vill prata snusk kan du annars börja slicka honom i analen o sen pilla lite med fingrarna försiktigt. Like kinky men absolut inte uppenbart.
    Lycka till!!!

• Anonym

Vill inte låta rassistisk men för killar från den delen av världen så kommer alltid kompisarna i första hand, då det är inte alls säkert att han är bög.

• Anonym

Har också haft ett förhållande med en kille som ville att jag inte skulle vara för våt. Funderar också på hans riktiga sexualitet. Jag är den enda tjej han varit med. Han var inte direkt feminin men mycket mån om sitt utseende etc. Kunde stå och titta på en jacka i provrummet i typ en halvtimme för att se om den verkligen satt perfekt överallt.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-22 08:02:52 följande:
    Vill inte låta rassistisk men för killar från den delen av världen så kommer alltid kompisarna i första hand, då det är inte alls säkert att han är bög.
    Alltid??? Det var rasitiskt sagt att det allitd är så för jag känner massor med killar från den delen av världen där det inte alls e så.
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-09-22 15:29:40 följande:
    Jag är definitvt ingen rasist! Men det går aldrig att komma i från att folk har en annan kultur och kvinnan har ett annat värde där. Det kan du väl aldrig komma ifrån?
    jag reagerar på att du säger alltid...
    Absolut en del har det men lååååångt i från alla.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2009-09-23 07:52:34 följande:

Att blanda in ursprung i denna tråd är lågt. Finns många svenskar som är likadana har inte med det att göra.Shit vad det är tråkigt med sådana kommentarer.
    Man kan väl för fasen inte påverka vilken kultur man kommer i från och hur man är uppfostrad????? Nu är det inte vanligt att svenska män är sådana.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2009-09-23 08:03:21 följande:

Vet inte riktigt vad du vill säga med din första rad. Jag sa aldrig att det var vanligt bland svenska män at sätta kompisar först men klart som fan att det finns. Att påstå något annat är bara löjligt.Men det var inte det som denna tråd handlade om.
    Det är väl kanske det som är bakrunden till hans beteende...
  • Anonym

Anonym (flickan86) skrev 2009-09-23 21:57:10 följande:

Hej!Det är en sak jag funderat över länge... och jag undrar om någon kan hjälpa mig...Jag har en sambo, kille, sedan flera år tillbaka... och vi har bott tillsammans i 3 år nu... Ända sedan jag var 13 år, när jag onanerat, så tänker jag på tjejer...jag fantiserar om vissa tjejer och deras bröst... att jag är killen...och när jag närmar mig min orgasm så tänker jag att jag ska spruta på tjejen... Är jag konstig, borde inte jag fantisera om killar istället?? Jag är bisexuell och har kysst tjejer haft oralsex med 2 tjejer.. Jag har svårt att tänka mig ha förhållande med en tjej... Jag vill ändå få barn med en kille nångång i framtiden... Är jag bara väldigt attraherad av vissa tjejer? Eller är jag lesbisk innerst inne?! Jag blir inte kåt av att fantisera om en kille..det tänder inte mig... jag vet inte varför :-s Men jag älskar att ha sex me min kille och tänder på det! Men inte när jag onanerar, då tänker jag bara på tjejer.... hmm??
    Tänder du på killar också?
    Själv är jag kille och helt hetro men tänder i bland på att suga kuk.
  • Anonym

man kan lämna någon fast man älskar denne.

• Anonym

Jag misstänker att min man är bög.

Fy vad jobbigt,förstår vad du känner.

• Anonym

Min mans tecken är att han alltid varit ointresserad av en kvinnas kropp,även min.
    När vi haft sex är det bara för att man "ska".
    Jag är hans första tjej/fru,han var aldrig någon kvinno älskare utan bara många kvinliga vänner.

Sen så när jag frågat han,så vet han inte om han är homo eller ej.
    Jag är inte fördomsfull,alla har rätt till sin kärlek och lust.
    Men jag är rädd,och säker,på att min man är homo.

Svar på tråden Är min kille bög?