närtvåblirtre skrev 2009-10-07 11:58:29 följande:
Jag har inte snackat om någon jävla ålder för att vara ungmamma? Säg de till henne som kom på den smarta idén att dra upp allt här. Jag pratade med henne från början också när jag såg de här. Men då blockade hon mig och då går de ju bra att prata menar jag? Jag har jävligt stor lust att flytta på mig. Hade inte du kommit och slängt in din kommentar här om "vårat" skit så hade jag slutat snackat om det här här.
Jag säger till dig, för du är den som är här och gnäller nu. Ni kanske skulle försöka ta det här över telefon, eller träffas istället, om ni itne kan samtala med varandra över internet?
Du beter dig så omoget och fräckt, att man blir helt provocerad och trött. Jag är inte ett dugg förvånad att du hamnar i konflikt med dina vänner, eftersom du lyckas hamna i konflikt med okända människor på ett forum med.
Nej, mogna och lär dig ta ditt ansvar- över dig själv och dina känslor- och låt oss andra slippa bli utsatta för en konflikt vi inte ens vill vara delaktiga i.
Du.. det här ÄR skit. Eran skit. Vad annars? Jag sitter väl inte å ältar om mina konflikter med mina vänner här på forumet, speciellt inte om den här vännen är på forumet heller?! Nä, då ringer jag såklart upp den här personen och försöker förklara mitt beteende och försöker förstå den andras.
Sluta gnäll och bete dig som en barnunge, du har världens chans att lära dig något nytt och utvecklas.
Det krävs självinsikt för att TA de chanser som finns för sin egna utveckling och mognads skull, och du verkar inte ha kommit dit alls.
Därför är de så uppenbart att ni båda behöver prata om det här NÅGON ANNANSTANS istället för att besudla en bra fungerande tråd.
Nu blir jag jätte trött och provocerad av allt det här, så nu ska jag sluta försöka förklara och förmedla något viktigt till dig, efter det här inlägget. Du gör som du vill, men det är rätt förnedrande och kränkande för oss adnra att bli indragna i Din Skit.