• Anonym

    Bröstsex

    Finns det någon tjej som gillar att bli knullad mellan brösten och få dom smekta också? Skulle älska att få göra det.

  • Svar på tråden Bröstsex
  • Anonym

    Hm som man tycker jag inte alls det är något speciellt. Jag förstår inte varför kvinnor skulle gilla det.

  • Anonym

    Jag brukar gilla det när min sambo får för sig att göra det! Avänd gärna barnolja så glider allt lättare! Se till att inte klämma för hårt på tuttarna bara!

  • Anonym
    sensuellaisabella skrev 2009-10-13 15:17:00 följande:
    Har aldrig provat, har B-kupa...
    Funkar ändå...... Å då är min sambo ändå inte liten
  • Anonym

    undrar om det är många som brukar ha det regelbundet eller är det något som bara händer någon gång ibland? Är det någon här som brukar ha det?
    Och hur brukar ni göra det? kvinnan över eller? bara nyfiken

  • Anonym

    Ok det kan ju funka med ju har aldrig prövat det .... men lite sugen blir jag allt... fy på mig.. Ja jag undrar hur vanligt det är.. för jag vill tro att det är en fördel om kvinnan är av det bystigare slaget och så vanligt är det ju inte.. men ni som har mindre byst brukar ni göra det ändå? och ni med större gör ni det ofta när möjligheten finns på ett annat sätt

  • Anonym

    ja det var så jag trodde att det var vanligast att man gjorde.. låter härligt som faaaan.. måste jag säga men olja ännu bättre. kul att det är någon som gör det trodde att det är ganska ovanligt fenomen.. men kanske har fel.. men vist måste det vara lättare med större bröst..

  • Anonym

    redneck girl skrev 2009-12-13 17:02:50 följande:


    så gör vi också ibland..........men inte bara så,det kan vi göra som typ förspel.har g/h kupa så det funkar ju bra...vill inte endast bli bröst knullad....vill ha mer än så;)
    Klart man varierar lite, för oss ingår det ofta som ett litet sexigt mellanspel när vi byter ställning
  • Anonym

    Det är för härligt att få snorren omsluten av ett par skön bröst
    ..för att inte tala om sexigheten i utsikten - ahhh, strålande ide gud fick när han skapade klyftan!

Svar på tråden Bröstsex