Vilken dildo ska jag köpa???
Är lite nybörjare här men vilken dildo ska jag köpa till mig? (och kanske mannen)
Tips på bra sidor? Vilka har ni där hemma?
Är lite nybörjare här men vilken dildo ska jag köpa till mig? (och kanske mannen)
Tips på bra sidor? Vilka har ni där hemma?
Ingen???
Har (hade) bara en ... den heter "Block Buster" och funkar bra, den har flerhastighets vibration, markerat "ollon" och lite ådrig så där. 659:- ... Tyvärr hittade hunden den och trodde det var en tuggleksak!! Tack för trogen tjänst...*S*
Advokat Camilla skrev 2009-09-21 22:53:06 följande:
Den höjer en eller anna mungipa bland flickorna ja......*S*
Advokat Camilla skrev 2009-09-21 23:46:04 följande:
The rabbit skulle jag rekomendera... super!!!!
Vi har en
www.lustjakt.se/Produkt/Blue_Penis.aspx
Jättebra =)
Jag skulle nog rekomendera på www.martinshop.se en som heter H20 Patriot 199:- eller en som heter Bionic purple vib 199:-...
Men på martinshop kan du hitta allt möjligt... lycka till!!!
Jag köpte en rosa lite delfin som är grymt skönt och stimulerar g-punkten kalasbra! Kostade 399 tror jag på amors pilar...
Rabbit, it is lovley
Rabbit är den bästa, tycker jag
www.lekosmek.se/sexleksaker/dildo-5265/
Kan rekommendera denna, skön med sugpropp, naturtrogen o underbar att rida, tex fästa på stolen, bordshörnet.
Min man älskar se mig rida dildon framför sig innan jag får smaka på den riktiga varan...;)
Den första jag beställde fick jag reklamera och det gick jättebra, snabbt byte utan frågor.
Njutning till 100% Orgasm till 95% En magic wand skall varje kvinna äga. Ni kommer tycka att allt annant är skit.
Tex en sån här. www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting
Det beror på vad du ska ha den till.
Ska du ha den för att tillfredsställa dig själv skulle jag rekommendera en bra modell av typ Rabbit.
Ska du ha den främst tillsammans med partner...
-Stav med vibrator särskilt för G-punktsstimulans (lämpligtvis samtidigt som han stimulerar klitoris med fingrar eller tunga).
-Vibrator för klitorisstimulans, kan även användas samtidigt som vaginal eller anal penetration.
-Analplugg med eller utan vibrationer.
-Lelo
Jag köpte dessa denna efter att ha sett en recension av Denise Fagerberg..... DEN VAR GRYM... lite dyr kanske men jag gillar hög kvalité och att få valuta för pengarna.
http://lovetales.se/shop/sensuelle-g-g-punkts-dildo-rosa/
Sen har jag denna med, ingen vibrator men riktigt verklighetstrogen :D
http://lovetales.se/shop/fleshjack-kris-evans/
Hitachi Magic wand - originalet!!