• Anonym (Längtar...)

Vilken dildo ska jag köpa???

Är lite nybörjare här men vilken dildo ska jag köpa till mig? (och kanske mannen)

Tips på bra sidor? Vilka har ni där hemma?

• Svar på tråden Vilken dildo ska jag köpa???
  • Anonym (Längtar...)

Ingen???

• Advokat Camilla

Har (hade) bara en ... den heter "Block Buster" och funkar bra, den har flerhastighets vibration, markerat "ollon" och lite ådrig så där. 659:- ... Tyvärr hittade hunden den och trodde det var en tuggleksak!! Tack för trogen tjänst...*S*

• BigDaddy

Advokat Camilla skrev 2009-09-21 22:53:06 följande:

Har (hade) bara en ... den heter "Block Buster" och funkar bra, den har flerhastighets vibration, markerat "ollon" och lite ådrig så där. 659:- ... Tyvärr hittade hunden den och trodde det var en tuggleksak!! Tack för trogen tjänst...*S*
    En underbar liten historia som lyser upp nattmörkret. Det måste ju vara en kanonanekdot att dra fram vid ett party?
  • Advokat Camilla

Den höjer en eller anna mungipa bland flickorna ja......*S*

• BigDaddy

Advokat Camilla skrev 2009-09-21 23:46:04 följande:

Den höjer en eller anna mungipa bland flickorna ja......*S*
    hahhaha.... misstänkte det.
    Mitt eget tips handlar som vanligt, tråkigt nog, om att om nu karln ska vara med på ett hörn så är det bra om han är det från början. Jag tror att de är bäst när man själv får vara med och bestämma över gemensamma områden som sexlivet. Personligen har jag inget emot dem användas av partnern, särskilt de med sugkoppar på som man kan göra många roliga och avancerat trevliga små lekar med. Men jag avråder från att lägga dildon på sängen framför en helt oberedd kille som inget vet om dess existens. Särskilt inte när de finns så många bättre sätt att introducera hjälpmedel på.
  • Anonym (Längtar...)
    BigDaddy skrev 2009-09-22 00:11:36 följande:
    Advokat Camilla skrev 2009-09-21 23:46:04 följande: hahhaha.... misstänkte det. Mitt eget tips handlar som vanligt, tråkigt nog, om att om nu karln ska vara med på ett hörn så är det bra om han är det från början. Jag tror att de är bäst när man själv får vara med och bestämma över gemensamma områden som sexlivet. Personligen har jag inget emot dem användas av partnern, särskilt de med sugkoppar på som man kan göra många roliga och avancerat trevliga små lekar med. Men jag avråder från att lägga dildon på sängen framför en helt oberedd kille som inget vet om dess existens. Särskilt inte när de finns så många bättre sätt att introducera hjälpmedel på.
    Klart jag ska ta det lugnt och prata om det först, får kanske en chock annars
  • Anonym

The rabbit skulle jag rekomendera... super!!!!

• Helle Heffner

Jag skulle nog rekomendera på www.martinshop.se en som heter H20 Patriot 199:- eller en som heter Bionic purple vib 199:-...
    Men på martinshop kan du hitta allt möjligt... lycka till!!!

• Sweet life

Jag köpte en rosa lite delfin som är grymt skönt och stimulerar g-punkten kalasbra! Kostade 399 tror jag på amors pilar...

• Marina
    Anonym (Längtar...) skrev 2009-09-21 12:58:29 följande:
    Är lite nybörjare här men vilken dildo ska jag köpa till mig? (och kanske mannen)

Tips på bra sidor? Vilka har ni där hemma?
    Ett tips är att ha ett erotikparty OCH det är inte så hemskt och snuskigt som det låter, en tjej kommer på ett party och visar upp saker där ni tjejer eller par (vilket man vill) har ätit gott dricker lite och har detta som tema.. Då är det såååå mkt lättare att prata fnissa fråga mm sen beställer man i hemlighet med säljaren.. Jag har haft massa såna partyn som en skoj grej och alla gillar det... 

Jag lovar dig att du/ni kommer ha skoj om man bara släpper lite på hämningarna och har skoj =)   

Man kan googla erotikparty mm och boka en träff sen bjuder du in vänner eller som sagt poppis har blivit att man har det parvis, själv gillar jag tjejträffarna bäst, vi har det som en förfest innan utgång.. Dom har även massageoljor mm.. 

Lycka till 
    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Anonym (Ej Amoreofsweden)
    Anonym skrev 2011-10-05 16:23:31 följande:
    Kan rekommendera att kolla in www.amoreofsweden.se/

Massor av olika sexleksaker till bra piser, gratis frakt denna vecka också.

Lycka till!!
    F-n vad jobbigt med all Amoreofsweden-reklam inlagd av "anonym" i var och varannan tråd. Hoppas att alla andra som läser reklamen gör som jag och bojkottar företaget i fråga!
  • Anonym (Madde)

www.lekosmek.se/sexleksaker/dildo-5265/

Kan rekommendera denna, skön med sugpropp, naturtrogen o underbar att rida, tex fästa på stolen, bordshörnet.

Min man älskar se mig rida dildon framför sig innan jag får smaka på den riktiga varan...;)

Den första jag beställde fick jag reklamera och det gick jättebra, snabbt byte utan frågor.

• Tom Araya

Det beror på vad du ska ha den till.

Ska du ha den för att tillfredsställa dig själv skulle jag rekommendera en bra modell av typ Rabbit.

Ska du ha den främst tillsammans med partner...
    -Stav med vibrator särskilt för G-punktsstimulans (lämpligtvis samtidigt som han stimulerar klitoris med fingrar eller tunga).
    -Vibrator för klitorisstimulans, kan även användas samtidigt som vaginal eller anal penetration.
    -Analplugg med eller utan vibrationer.
    -Lelo

Svar på tråden Vilken dildo ska jag köpa???