Inlägg från: Mammatillmini2008 |Visa alla inlägg
  • Mammatillmini2008

    Tappa så många kg som möjligt innan året är slut. Är du med?

    Hej!

    Jag hänger gärna på här, Jag började förra måndagen och har ca 20 kilo att gå ner hittentills har jag lyckats med 1,5 kilo så jag är rätt så nöjd.

    Jag har gått med i tappa.se och äter därför vad jag vill fast i mindre mängder och håller mig under max intaget av kalorier. Har ett stegmål från sajten på ca 11400 steg om dagen och jag går i snitt 13500 så det känns super :o)

    Start vikt 14/9 89 kilo (171 cm)

    Igår 21/9 - 87,5 (-1,5)


  • Mammatillmini2008
    ThisIsMe skrev 2009-09-25 18:55:21 följande:
    Jag vill jättegärna höra hur mycket ni rör på er. Både träning men i vardagen. Rör ni er mycket på jobbet? Är ni hemma och slappar hela dagarna (som jag)? Jag pluggar hemifrån och det ger ju verkligen inte mycket motion.
    Jag är ute och går minst 2 promenader på 1 timme var varje dag, jag är hemma och är mammaledig just nu Detta gör jag eftersom jag gått med i tappa.se och då ska man uppnå vissa stegantal per dag och så mitt mål från sajten den här veckan är 11316 steg vilket jag har klarat galant men nu kommer helgen och det känns som om jag inte kommer komma upp i dessa steg men jag ska göra allt jag kan för att göra det ändå, det får bli en tidig morgon med en promenad och eventuellt en på kvällen med om jag inte uppnått målet. Man harju så mycket annat att göra på helgerna jue jag sak ju jobba och sen är det födelsedagsfirade vilket innebär tårta så jag måste komma upp i mina steg!!!

    Jag jobbar dock varanna helg på mitt ordinariearbete som är i klädbutik och jag trodde jag skulle gå mer än jag gör men jag står ju upp hela dagarna så lite träning lär det väl vara eller? Jag cyklar iallafall dit och hem och det tar 30 min dit och 30 min hem.
  • Mammatillmini2008