problem med min sambo
Hej!
Jag och min sambo har varit tillsammans i 10 år. hon var 18 år och jag 28 när vi blev tillsammans. i början hade vi mycket problem mycket bråk men sen blev det lugnare och lugnare. vi fick första barnet direkt efter vi blivit tillsammans och efter 6 år fick vi ett till under tiden pendlade jag mellan jobb och studier och p.g.a. den dåliga ekonomin kunde jag inte avsluta mina studier. sen bestämde jag mig att förbättra vår ekonomiska situation började jobba väldigt hårt köpte hus bil reste några gånger och allt blev till det bättre .Efter vårt andra barn så fick min sambo 2 sena missfall v22 och v17 och ett abort pga. av att det var hon som ville vara gravid hela tiden så hade jag nästan ingen chans att avsluta mina studier .under de senaste 8 åren så vi hade nästan bara varandra jag hade nästan inga kompisar, jag gick inte ut, jag mådde botten i mellan åt men förnekade att det var dippration och kämpade med all energin som jag hade. Jag var lite ego och ville ha henne bara för mig och hon sa ingenting i med att jag hade väldigt svårt att skaffa kompisar men det är tvärtom för hennes del så jag var rädd att hon skulle skaffa många kompisar och jag blir mer isolerad.
För någon månad sen fick hon panik ångest hon var hos läkaren och hon sa till henne att hon måste vara egoist och börja tänka bara på sig själv sen började hon träffa kompisar båda ute och på facebook nästan hela tiden i bland så vill hon inte ens prata med mig. Nu vill hon inte ens att vara med mig längre och hotar mig ständigt att hon vill lämna mig eller bara försvinna. I bland tänker jag varför ska man leva ett sånt liv? MEN jag älskar henne väldigt mycket och älskar mina barn och vill inte att de ska behöva leva utan deras pappa eller mamma det känns som om att vi tänker bara på oss själva och inte på dem.
på sista tiden så fort bli jag upprörd så är det svårt att andas" i bland ".
vi har kommit fram till att hon behöver lite mer Space " lite betyder enligt henne nästan hela tiden" VAD KAN VI GÖRA???????????