Tvättex
Har DU köpt tvättmedel från Tvättex någongång?
Har DU köpt tvättmedel från Tvättex någongång?
Ja, jag är nöjd med att alltid ha tvättmedel hemma. Ananrs är det ju jämt slut! Har även diskmedel från Tvättex och samma sak där, slippa handla stup i kvarten.
Ja, vi har handlat tvättmedel och maskindiskmedel där i flera år.
Japp, jobbat där för många år sedan också
Nöjd med tvättmedlet och framförallt det bekväma i att slippa bära hem från affären...
vad e det? länk kanske?
låter ju bra
Nej nej, älskar att handla.
Jag har det oxå. tvättmedel o sköljmedel. Allergi o parfumfritt blev mitt val. jag är super nöjd. Samt att det e trevlig personal!!
Heja tvättex!!
Japp är jättenöjd. räcker länge och de ringer då o då o kollar om vi har slut. När det nästan är slut = massor kvar ligger en påminnelselapp om att det är dags att ringa o bestäla mer.
det finns inga testförpackningar? Verkar ju bra...men vill ju inte köpa en hink o det inte funkar....:-/
Japp, en gång för ca 7 år sen.
Min käre pojkvän (numera make) skrattade väl lite åt mig som beställde den JÄTTEHINKEN när vi bodde på ynka 21 kvm
Av någon anledning så tackade jag ja i telefon och sen minns jag inte varför men tjejen jag beställde av sa väl något om något och det slutade med att vi snackade i nästan en timme. Alltså efter att jag beställt, hon var urtrevlig!
Tvättiset räckte i de två år de skulle och sen förnyade vi oss inte trots att vi var nöjda. Kanske ska ta upp det någon dag igen.. hade glömt att man kunde beställa så ![]()
Noppe.. köper via från ungarnas fotbollsklubb.
Näe. Synd att dom inte har flytande tvättmedel.
Japp för många herrans år sedan så använde vi det. Jag köpte det specifikt för att sonen var allergisk mot vissa tvättmedel och fel tvättmedel var ingen höjdare när vi använde tygblöjor.
Fick prova lite av en väninna bara för att se om sonen tålde det och det gjorde han
Så en stycke hink inhandlades.
Jag hade helt glömt bort tvättex
Så tack för tipset ![]()
Nej men kan tänka mig att vi kommer att göra det sen när vi får fler barn och behöver större kvantiteter tvättmedel.