• Anonym (sur som fan)

vulgära bilder

mja..vet inte om detta inlägg ska ligga här eftersom jag egentligen inte vet till 100% hur det ligger till men okej då!
    hittade bilder på tjejer bakifrån som visade upp allt på min sambos dator idag.. de är från snyggast.se. kan man verkligen kopiera bilder därifrån eller måste tjejen i fråga skicka bilderna till honom? när jag frågade honom varför han hade dom där utan min vetskap så fick jag till svar att han skickade dem till sin jobbarkopis...*suckar* hur ska ja reagera på detta..? på nått sätt så hade det känts mycket bättre om det hade varit en utvikningsbrud lr en porrfilm.. något som är seriöst ialfl..inte dessa dåliga,vidriga webcam bilderna..

• Svar på tråden vulgära bilder
  • Anonym

man kan spara dom flesta bilderna man ser på internet själv på datorn

• Anonym (sur som fan)

okej..

• Thaleya

Va? surfar din kille på snyggast.se är det inte bara 12-14 åringar där?

Jag hade blivit förbannad,, patetiskt så in i..
    Sen om man har tjej så surfar man väl inte på riktiga människor och skickar runt, speciellt inte på små fjortisar. Vilken jäkla syn på barn!

• Kullamannen

Man kan spara absolut allt som visas på skärmen, tom streamad film med hjälp av verktyg.

• Anonym (blää)

Har samma problem med min karln säger då bara att om det finns en bild så finns det alltid fler och mer gömda saker.

• Anonym (sur som fan)

han har bett mig så hemskt mycket om ursäkt för hans pojkaktiga betende.. vi har talat igenom detta nu och det verkar faktiskt som att han talar sanning ang jobbarkompisen där.. men det är fortfarande inte okej, och det har jag sagt till honom och det förstår han. jag har inget emot om han skulle haft porrfilm eller utvikningsbrudar i datorn, det som stör mig är att det var äkta tjejer om man säger så.. det kan lika gärna varit grannen eller en dagisfröken liksom.. det e just det som stör mig. men han har inte haft någon som hälst kontakt med dessa "cam brudar". han vill inte leva med någon annan än mig och han vill inte ha sex med någon annan än mig och det känns skönt att veta eftersom jag känner detsamma gentemot honom då. att han har sina fantasier gör mig inget alls, vi har ju alla våra fantasier men nu vet ni att allt är "lugnt" ialfl.. fick 10 röda rosor åxå.. men som sagt, hans agerande är fortfarande inte okej.

• Thaleya

Anonym (sur som fan) skrev 2009-09-23 14:38:11 följande:

han har bett mig så hemskt mycket om ursäkt för hans pojkaktiga betende.. vi har talat igenom detta nu och det verkar faktiskt som att han talar sanning ang jobbarkompisen där.. men det är fortfarande inte okej, och det har jag sagt till honom och det förstår han. jag har inget emot om han skulle haft porrfilm eller utvikningsbrudar i datorn, det som stör mig är att det var äkta tjejer om man säger så.. det kan lika gärna varit grannen eller en dagisfröken liksom.. det e just det som stör mig. men han har inte haft någon som hälst kontakt med dessa "cam brudar". han vill inte leva med någon annan än mig och han vill inte ha sex med någon annan än mig och det känns skönt att veta eftersom jag känner detsamma gentemot honom då. att han har sina fantasier gör mig inget alls, vi har ju alla våra fantasier men nu vet ni att allt är "lugnt" ialfl.. fick 10 röda rosor åxå.. men som sagt, hans agerande är fortfarande inte okej.
    Okej bra att han talar sanning då. Jag personligen förstår inte riktigt skillnaden mellan en utvikningsbrud och en vanlig dagisfröken men jag har förstått att andra gör det :)

Jag är mest oroad över åldern på dessa tjejer? Jag trodde seriöst att det bara var 11-17 åringar där. Nu vet jag inte hur gammal din karl är men om bilden han skickade runt var på någon liten unge så är det ju jätte äckligt.
  • MiZZMaGiKa

Jo åldern på dessa tjejer brukar ju ligga i åldern mellan 12-18 år..men visst det finns även äldre tjejer/killar där. Men det är ju en sida för tonåringar så medelåldern där ligger nog runt 15 år.

• Anonym (sur som fan)

dessa bilder jag sett så ser de ut o vara i 18-20-års ålder typ.. inte yngre ialfl..
    men det jag inte fattar är varför dessa tjejer fläker upp f-ttan och diversekroppsdelar och tar kort på det för att sedan lägga ut det på nätet?! och om det är så pass unga tjejer så blir man ju för fan mörkrädd!

• Kullamannen
    MiZZMaGiKa skrev 2009-09-23 15:04:10 följande:
    Jo åldern på dessa tjejer brukar ju ligga i åldern mellan 12-18 år..men visst det finns även äldre tjejer/killar där. Men det är ju en sida för tonåringar så medelåldern där ligger nog runt 15 år.
    Jag kollade runt lite där och såg ingen som såg yngre ut än 15. Skulle tro att det flesta är 16-18år. Tjejerna där är ju grymt sexiga och snygga så jag förstår en del killar.
Svar på tråden vulgära bilder