Anonym (sur som fan) skrev 2009-09-23 14:38:11 följande:
han har bett mig så hemskt mycket om ursäkt för hans pojkaktiga betende.. vi har talat igenom detta nu och det verkar faktiskt som att han talar sanning ang jobbarkompisen där.. men det är fortfarande inte okej, och det har jag sagt till honom och det förstår han. jag har inget emot om han skulle haft porrfilm eller utvikningsbrudar i datorn, det som stör mig är att det var äkta tjejer om man säger så.. det kan lika gärna varit grannen eller en dagisfröken liksom.. det e just det som stör mig. men han har inte haft någon som hälst kontakt med dessa "cam brudar". han vill inte leva med någon annan än mig och han vill inte ha sex med någon annan än mig och det känns skönt att veta eftersom jag känner detsamma gentemot honom då. att han har sina fantasier gör mig inget alls, vi har ju alla våra fantasier men nu vet ni att allt är "lugnt" ialfl.. fick 10 röda rosor åxå.. men som sagt, hans agerande är fortfarande inte okej.
Okej bra att han talar sanning då. Jag personligen förstår inte riktigt skillnaden mellan en utvikningsbrud och en vanlig dagisfröken men jag har förstått att andra gör det :)
Jag är mest oroad över åldern på dessa tjejer? Jag trodde seriöst att det bara var 11-17 åringar där. Nu vet jag inte hur gammal din karl är men om bilden han skickade runt var på någon liten unge så är det ju jätte äckligt.