Inlägg från: Anonym (sur som fan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sur som fan)

vulgära bilder

mja..vet inte om detta inlägg ska ligga här eftersom jag egentligen inte vet till 100% hur det ligger till men okej då!
    hittade bilder på tjejer bakifrån som visade upp allt på min sambos dator idag.. de är från snyggast.se. kan man verkligen kopiera bilder därifrån eller måste tjejen i fråga skicka bilderna till honom? när jag frågade honom varför han hade dom där utan min vetskap så fick jag till svar att han skickade dem till sin jobbarkopis...*suckar* hur ska ja reagera på detta..? på nått sätt så hade det känts mycket bättre om det hade varit en utvikningsbrud lr en porrfilm.. något som är seriöst ialfl..inte dessa dåliga,vidriga webcam bilderna..

• Svar på tråden vulgära bilder
  • Anonym (sur som fan)

okej..

• Anonym (sur som fan)

han har bett mig så hemskt mycket om ursäkt för hans pojkaktiga betende.. vi har talat igenom detta nu och det verkar faktiskt som att han talar sanning ang jobbarkompisen där.. men det är fortfarande inte okej, och det har jag sagt till honom och det förstår han. jag har inget emot om han skulle haft porrfilm eller utvikningsbrudar i datorn, det som stör mig är att det var äkta tjejer om man säger så.. det kan lika gärna varit grannen eller en dagisfröken liksom.. det e just det som stör mig. men han har inte haft någon som hälst kontakt med dessa "cam brudar". han vill inte leva med någon annan än mig och han vill inte ha sex med någon annan än mig och det känns skönt att veta eftersom jag känner detsamma gentemot honom då. att han har sina fantasier gör mig inget alls, vi har ju alla våra fantasier men nu vet ni att allt är "lugnt" ialfl.. fick 10 röda rosor åxå.. men som sagt, hans agerande är fortfarande inte okej.

• Anonym (sur som fan)

dessa bilder jag sett så ser de ut o vara i 18-20-års ålder typ.. inte yngre ialfl..
    men det jag inte fattar är varför dessa tjejer fläker upp f-ttan och diversekroppsdelar och tar kort på det för att sedan lägga ut det på nätet?! och om det är så pass unga tjejer så blir man ju för fan mörkrädd!

• Anonym (sur som fan)
    Anonym skrev 2009-09-24 15:03:11 följande:
    Kan väl knappas inte kalla det för någon form av porr när dom inte visar något förutom former....
    jag tycker det e porr när de visar f-ttor och rövhål!
  • Anonym (sur som fan)
    Alva666 skrev 2009-09-24 15:24:33 följande:
    Det värsta är ju i så fall inte att han mer eller mindre bedrar dig eller kolla på porr. Det som är siktigt illa i situationen är väl snarare att han e inne på en 14is sida.. Jag skulle då inte vilja vara ihop med en pedofil...
    min sambo är inte pedofil..lägg ner!
  • Anonym (sur som fan)

hmm... ja jag har inte varit inne på sidan o kollat.. har ju bara sätt bilderna i datorn och där är det bara UNDERLIV ialfl..

• Anonym (sur som fan)
    Thaleya skrev 2009-09-24 15:33:02 följande:
    mm sen beror det ju på vilken ålder ts kille är med, han kan ju vara 19 och då är det ju inte så äckligt längre.
    min sambo är 23 lika som mig....
  • Anonym (sur som fan)
    Kullamannen skrev 2009-09-24 15:51:09 följande:
    Anonym (sur som fan) skrev 2009-09-24 15:36:38 följande:
    Då är det väl ok eftersom det är tjejer som är 18-20år på sidan och inte bara fjortisar.... Avis kan jag tro att du är....
    *ler*
    nej, varför skulle jag vara avundsjuk?
  • Anonym (sur som fan)
    Anonym skrev 2009-09-24 15:58:02 följande:
    Anonym (sur som fan) skrev 2009-09-24 15:55:37 följande:
    Kanke för att många är snyggare och sexigare än du?
    nej, det är inte ens en möjlighet=)
Svar på tråden vulgära bilder