• PiaCia

Kan man ha symptom 1 vecka efter äl?

Idag är det 1 vecka efter äl ( äl test )och jag känner mig jätte konstig. Känner mig varm, yr som bara den nästan som att jag är på väg att svimma. Dessutom har jag en mycket konstig smak i munnen och så hungrig. Tror inte jag är gravid men undrar ändå om någon tror att man kan känna så här tidigt?

• Svar på tråden Kan man ha symptom 1 vecka efter äl?
  • ebben

ja,man borde ju kunna ha symtom eftersom ägget antagligen fäst! om det nu blev befruktat.
    hoppsan,sonen var visst på knapparna här.

• ebben

VA? Blev det inte stora bokstäver?? Det var ju det när jag skrev??

• Dezzie

Jag e åxxå lite konfunderad. Men vår första kände jag inte ett jota förrän i v 12. Nu hade jag ägglossning för två veckor sen...vi hade sex. Den sensate veckan har jag ätit konstant, gått upp i vikt, ont i brösten och e faktiskt rätt grining*erkänner* Vet inte om det kan vara PMS eller om vi faktiskt kanske ska ha en bebbe..

• PiaCia

Det känns så konstigt att tro att man är gravid bara en vecka efter ev befruktning men vad gör man?! Känner mig så konstig, konstant hungrig och svim färdig.

• Tricia

Jag fick ömma bröst 5 dgr efter äl och det har jag ALDRIG fått förut. Jag var gravid men tyvärr blev det ett MA

• Aran

Jag har haft ömma bröst sen min senaste mens tog slut.. Knepigt..

• Billa

Hejsan! Ungefär en vecka efter min ÄL började mina bröst att ömma och blev något större (de kändes mer "vätskefyllda" än vanligt). Har aldrig hänt mig tidigare. Sedan har jag även kännt av symtom såsom illamående, börjat kissa oftare, trötthet och hugg runt äggledarna. Har förmodligen BIM idag eller imorgon (mensen är lite oregelbunden ibland). Testade mig dock i morse och då fick jag ett -. Ska testa mig nästa vecka igen.
    Kram

• Greenmonster

Med min son så kände jag nästan en vecka efter ÄL att jag var med barn. Jag fick metalsmak i munnen nästan direkt efter ägget fastnade. Det var iaf en vecka innan BIM när jag fick smaken och jag har en vanlig 28 dagars cykel. Kan va! Lycka till

Svar på tråden Kan man ha symptom 1 vecka efter äl?