• qenzo

Svanskota, letar med lykta efter fler!

Fast nog kan det ordnas kirugisk väg i Sverige alltid. Iaf enligt den info jag funnit.

Nu vet inte jag vart du bor men du skulle ju kunna kontakta Akademiska i Uppsala och tala med kirurgerna där. Blir förvånade om de inte kan åtgärda det här åtminstone till viss grad.
  • qenzo
    Myzan83 skrev 2010-05-31 18:19:45 följande:
    qenzo... Man ska ABSOLUT INTE operera bort svanskotan. Då man nästan garanterat får fantomsmärtor. Detta har ortopederna jag träffat och även den kiropraktorn jag var hos varnat för. 76Åsa... jag vet inte riktigt hur jag fick min smärta.. vet bara att under högstadietiden fick jag väldigt ont i området runt svanskotan.. har lite minnen av att jag ramlat och slagit i svanskotan så tror att det kan ha uppstått då. nu efter att jag fått en behandlig av Calle så är min smärta så gott som borta..
    Uhm jag sa inte att man skulle ta bort svanskotan. Jag sa att enligt artikeln jag hittat så GÅR det att åtgärda kirurgisk väg. Vilket inte är detsamma som att ta bort ngt.
  • qenzo

Ff sa jag inte att TS skulle operera sin svanskota. Hon frågade efter tips och jag fann en sida med div behandlingar.

TS säger själv att smärtstillande inte hjälper längre och jag gav därför tips på andra utvägar. Det är även åtgärder som går att lösa i landet, vilket hon fått information om, inte går.
Svar på tråden Svanskota, letar med lykta efter fler!