• Anonym (Förvirrad)

Han skallade mig

Jag var ute och gick med vår hund, han ringer skriker på mig att jag måste komma hem för att vår flicka har vaknat (bebisgråt i bakgrunden) Jag går i normal takt hem då jag inte tror att det är något mer än just en bebis som råkat vakna till och därför är ledsen. Medan jag går hem ringer han mig flera gånger och då blir jag ju såklart irriterad då han har en tendens att överreagera och bli väldigt orolig när vår flicka är ledsen. Jag kommer in genom dörren, är väldigt irriterad så jag smäller igen dörren och då kommer han mot mig och skallar mig så att jag ramlar ner på golvet!!!!!?

känner mig mest chockad just nu, han har bett om ursäkt och sa att han blev så orolig för vårt barn att han inte visste vad han gjorde, han sa att det kändes som att hon försvann ifrån henne. Han har aldrig slagit mig förut. Det är ju jag som måste ta beslut om hur jag vill ha mitt liv men är tacksam förn åsikter!

• Svar på tråden Han skallade mig
  • Anonym

Lämna nu, så här börjar alla män som misshandlar. Slår och ber sedan om förlåt.

• Anonym

Snälla TS, lämna!!
    Det där är INTE acceptabelt!!!

• Anonym

Du har blivit misshandlad av din man. Ta ditt barn och lämna hemmet. Det är INTE sista gången. Om han inte visste vad han gjorde och det var barnets skrik som utlöste det, så kommer han att göra det igen!!

Tror han att han kan skalla dig och be om ursäkt och så är allt bra igen?

• Anonym

Inte okej, ska han slå dig varje gång han blir orolig för ert barn?

• Anonym

Ska inte på ngt sätt spela allan....men...

Bor du och han fortfarande under samma tak!?!?
    Är det verkligen så svårt att fatta att människor som slår en ska man inte, INTE, vara tillsammans med...inte under några omständigheter!!
    Det är synd om dig nu, det är förjävla synd om dig just nu, och jag kan inte ens sätta mig in i hur du mår/känner dig just nu!!
    Men...
    Stannar du kvar, väljer du att stanna kvar hos en man som slår dig...så gör du ditt val!! Det är enkelt...Just nu har du ditt liv i din hand, du väljer hur resten av ditt liv ska se ut...och, väljer du att stanna hos en man som misshandlar så...får du också ta konsekvensen av ditt val!!

• JAG är BÄST

Skallar man sin sambo/man bara för att ens barn gråter???

För fan TS DUMPA FANSKAPET Å DET NU!!!
  • Anonym

Det stämmer säkert det som alla skrivit, att du ska lämna honom...men måste bara skriva att mitt ex skallade mig en gång när vi bråkade och förnekade det sen men han har faktiskt aldrig rört mig igen efter det under de 2 åren som följde..fast det är iof slut ändå pga att han är helt knäpp på massa andra sätt..! Men kanske ändå bli riktigt förbannad men ge en andra chans?

• Anonym (Tilda)

Har han väl börjat så slutar han inte. Gå innan det går ut över din dotter också. Vänta inte släng ut han ikväll, ring låssmed och byt lås.
    Finns inga ursäkter för det han gjorde, inga.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-23 23:41:09 följande:
    Det stämmer säkert det som alla skrivit, att du ska lämna honom...men måste bara skriva att mitt ex skallade mig en gång när vi bråkade och förnekade det sen men han har faktiskt aldrig rört mig igen efter det under de 2 åren som följde..fast det är iof slut ändå pga att han är helt knäpp på massa andra sätt..! Men kanske ändå bli riktigt förbannad men ge en andra chans?
    har man skallat någon tycker jag faktiskt inte man ska få en andra chans!
  • Anonym (Tilda)
    Anonym skrev 2009-09-23 23:41:09 följande:
    Aldrig en andra chans. Han har gått över den gränsen man inte gör.
Svar på tråden Han skallade mig