Sett likadan ut sen 15år tillbaka..
Jag har självlockigt hår, det har lugnat ner sig sen jag blev lite äldre. Men innan har jag knappt kunnat borsta det efter tex hårtvättning för det blivit så tovit. Stått många gånger med saxen och tänkt klippa av allt.
Hade lugg som liten så det såg ut som två buskar blev retad men min frisör vägrade låta min lugg växa ut. så efter 2år insåg jag att NEJ om ja låter luggen växa kanske buskarna försvinner, så jag slutade gå dit.
Lät luggen växa, lät hela håret växa klipper bara topparna vilket inte blir ofta.
Har bett olika frisörer ge mig en frisyr och klippa mig så jag kan ha utsläppt utan att det känns som håret står ut åt alla håll och kanter, blir så luftigt eller vad man ska kalla det. Men ingen har lyckats göra mig nöjd vet inte hur man ska klippa sig. Nu i äldre dar så gillar jag mina korkskruvar som blir när jag duschat och håret torkat lite, borstar ja det försvinner dem. Har prövat olika produkter men tycker håret känns så klibbigt och måste tvätta varje dag. Kan inte det pga min hud.
Plattång har jag testat men tycker mitt ansikte ser FÖR runt ut i platthår.
Så tips på Hur jag kan klippa mig? har strax över axellång hår nu.
Min största önskan är att få ha utsläppt hår och känna mig fin.
Nu har jag tröttnat på håret och har bara det uppsatt i en knut