• clembke

Visst älskar alla Zlatan?

Fy för Zlatan. Divig o tror att det inte finns ¨nån annan som klarar det han klarar. Visst han gör mål, men dom passar fram till honom får INGEN uppmärksamhet. Han liksom spelar ju inte matchen själv. Nä, mindre Zlatan o mer av dom andra så kommer dom snart jämsides i median.
    Har rätt att vara divig? njä, det tycker jag ingen ha rätt till att vara. Nä, mindre Zlatan!!!!

• clembke
    MassiiMotoo skrev 2009-09-24 15:34:09 följande:
    Hahahan ok. Känner du verkligen till fotboll?De finns MÅNGA stora namn som är mittfältare idag och även backar som syns väldigt mkt i media. I ett lag är man 11 spelare. Allt ska klaffa för att man ska vinna, Men en spelare utan zlatans egenskaper blir de inte många mål utan bara passningar om du förstår. de måste finnas anfallare som honom för att de ska bli mål.
    Håller inte med dig för fem öre. Tyvärr. Tycker han är grymt överreklamerad (eller hur det nu stavas )

Men jag ska försöka komma ihåg att alla matcher som Zlatans lag vinner är enbart HANS förtjänst o ingen annan, vilket måste betyda att det även är Zlatans fel när det inte går bra i t.ex. EM, VM osv osv... Ska komma ihåg det.
    Eller kanske för er som älskar Zlatan så kanske han är den enda som gör rätt o det är alla andras fel när dom förlorar?!
    Kommer ihåg en match för bara ett tag sen, kanske 1-2 år sedan, där Zlatan o en till gjorde mål. O den enda som fick uppmärksamhet va just Zlatan. Att den andra gjorde ett grymt snyggt mål va det ingen som ville prata om. Så ja, han är överreklamerad. Det är såna som Zlatan som gör att jag inte tittar på fotboll.
  • clembke
    MassiiMotoo skrev 2009-09-24 16:05:16 följande:
    Har jag inte sagt, jag sa faktiskt att i ett lag är man 11 spelare, Allt ska klaffa sa jag, inte bara anfallaren. Det funkar inte. Har aldrig sagt att man inte ska skylla på honom när de går dåligt, då är de laget det är fel på, något sviktar. Man får ju se helheten. Klart de kan vara zlatans fel att han ibland inte gör målen. Han är ju inte perfekt direkt. Men nästintill MEN i t.ex landslaget är de inte många som håller hans nivå, där kan de svikta mkt på vissa ställen i uppställningen, dock tycker jag dagens spelare i landslaget, alltså de fräschare är riktigt bra.Men håller inte riktigt Zlatans nivå.Förstår inte så många är hatiska mot honom. Många gillar inte honom, fine, men kom inte och jubla när han gör målen för sverige
    Jag jublar aldrig när han gör mål, vare sig för sitt Barcelona (det är väl där han spelar nu) eller för Sverige. Det är sån j*****a uppståndelse när han har gjort det - det ska vara löpsedlar, första sidor o sen flera sidor i sportbladet. Bara för att just HAN gjorde mål. Nä, usch o fy... Det finns ju faktiskt fler än han som gör mål.
    Jo visst ska allt klaffa, men ofta när man läser om honom så är det hans förtjänst, det är HAN som ska fixa så att landslaget går vidare, det är bara HAN HAN HAN... Nä, fram med de andra lite mer.
  • clembke
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:26:42 följande:
    att han spelar i landslaget är för att han blir hyllad som en gud, tvivlar på att han har någon riktig drivkraft.. tacka vet jag ex elmander och berg som springer och springer för att skapa något, zlatan står och väntar på att de andra ska skapa en målsituation åt honom
  • clembke
    Vision400 skrev 2009-09-24 23:46:10 följande:
    Men det är så typiskt folk att vara avundsjuka för att just dom inte fått byta arbetsplats och tjäna några hundra miljoner.
    Avundsjuk? Nä, inte på honom... Inte en chans...
  • clembke
    MassiiMotoo skrev 2009-09-25 10:21:08 följande:
    Hahahahaha. Det är ingen bedrift att klara gruppen. Det är något man nästan ska klara för att vara ett bra lag.Att komma till kvartsfinal eller semi är något. Och de har inte hänt på VÄLDIGT länge för sverige
    Nä o det är Zlatan en del i att det har gått dåligt. Han liksom resten av laget.
    Dom får nog dela lika på att det har gått dåligt för dom.
    Nu lämnar jag me tråden, har fått fram mitt - Zlatan suger!!!
  • clembke
    Vision400 skrev 2009-09-25 13:45:52 följande:
    Du hade inte velat tjäna några hundra miljoner på att byta arbetsgivare?Isåfall är du nog den första.
    Nä, inte när det gäller att byta med honom. O vem säger att man blir lyckligare av att tjäna x antal hundra miljor?? Jag tror det inte, sen visst hade det inte varit fel med mer pengar. Men jag tror att man blir aldrig nöjd, oavsett hur mkt pengar man har så kommer man att vilja ha mer.

Sen att jag tycker att han suger har inget att göra med hur duktig han är. Det har att göra med hans sätt. Sen må han vara dujtig, men nej - han suger för mig ändå...
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?