MassiiMotoo skrev 2009-09-24 16:05:16 följande:
Har jag inte sagt, jag sa faktiskt att i ett lag är man 11 spelare, Allt ska klaffa sa jag, inte bara anfallaren. Det funkar inte. Har aldrig sagt att man inte ska skylla på honom när de går dåligt, då är de laget det är fel på, något sviktar. Man får ju se helheten. Klart de kan vara zlatans fel att han ibland inte gör målen. Han är ju inte perfekt direkt. Men nästintill MEN i t.ex landslaget är de inte många som håller hans nivå, där kan de svikta mkt på vissa ställen i uppställningen, dock tycker jag dagens spelare i landslaget, alltså de fräschare är riktigt bra.Men håller inte riktigt Zlatans nivå.Förstår inte så många är hatiska mot honom. Många gillar inte honom, fine, men kom inte och jubla när han gör målen för sverige
Jag jublar aldrig när han gör mål, vare sig för sitt Barcelona (det är väl där han spelar nu) eller för Sverige. Det är sån j*****a uppståndelse när han har gjort det - det ska vara löpsedlar, första sidor o sen flera sidor i sportbladet. Bara för att just HAN gjorde mål. Nä, usch o fy... Det finns ju faktiskt fler än han som gör mål.
Jo visst ska allt klaffa, men ofta när man läser om honom så är det hans förtjänst, det är HAN som ska fixa så att landslaget går vidare, det är bara HAN HAN HAN... Nä, fram med de andra lite mer.