• Phlippan87

har inget emot någon som faktiskt SPELAR fotboll som är en diva, men Zlatan står bara och väntar på att bollen ska komma till honom och skulle han behöva springa 10 meter extra för att komma åt bollen så skiter han bara i det och blänger ut sina lagkamrater...

Vår lill* älskling, BF 22/12 2009 | phlippans.blogg.se
  • Phlippan87

eller som pappa sa: "det finns två grejer det skrivs för mycket om i media och som är för upphåsat... Svininfluensan och Zlatan"

• Phlippan87
    lottii skrev 2009-09-24 18:57:04 följande:
    Tror inte på svininfluensan, tror på Zlatan.
    jag tror mer på svininfluensan än zlatan... zlatan spelar som bäst när han får mest betalt, vilket kanske säger en hel del om hans inställning till spelet, han spelar fotboll för att bli dyrkad och tjäna grova pengar... andra spelar fotboll för att de älskar att spela fotboll och skiter i om det är på en korpen-match med 10 pers på läktaren eller om de får 20 miljoner för några få matcher
  • Phlippan87
    emmmm skrev 2009-09-24 23:40:10 följande:
    Du har då inte sett på någon match med Zlatan.. Han tjänar nog bra mycket mer att spela i Barcelona (eller Inter som han spelade i förut) än i Sverige's landslag. Och vart spelar han bäst då? JO I SVERIGE! Satt du vet nog inte :)
    ehm, vilken planet lever du på? det är just i landslaget han är mest divig... springer inte en meter mer än nödvändigt så om passningne är lite för lång vänder han om och glor istället... hade han haft samma målfacit som i ex barca så hade jag kunnat förstå hysterin, men nu?! han har inte särskilt bra skott/mål-statistik i landslaget så det är bara skitsnack
  • Phlippan87
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:25:37 följande:
    ehm, vilken planet lever du på? det är just i landslaget han är mest divig... springer inte en meter mer än nödvändigt så om passningne är lite för lång vänder han om och glor istället... hade han haft samma målfacit som i ex barca så hade jag kunnat förstå hysterin, men nu?! han har inte särskilt bra skott/mål-statistik i landslaget så det är bara skitsnack
    att han spelar i landslaget är för att han blir hyllad som en gud, tvivlar på att han har någon riktig drivkraft.. tacka vet jag ex elmander och berg som springer och springer för att skapa något, zlatan står och väntar på att de andra ska skapa en målsituation åt honom
  • Phlippan87

jag säger inte emot att han har talang, men han är inte så jäkla bra, och inte så mycket bättre än de andra spelarna i landslaget att han förtjänar att hyllas till skyarna så fort han nuddar bollen...

• Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 08:54:32 följande:
    Hade han inte varit bättre än de flesta hade han inte blivit köpt för summan han blev och till Barca .. Då hade han varit kvar i Svedala ... där han inte är
    som sagt, han är inte så pass mycket bättre än de andra att han är förtjänt av de pengar han får heller... han är en diva, han gock från att vara en bråkstake till att bli en diva och jag tål inte att se människan i startuppställningne i landslaget, finns spelare som spelar bättre som LAG än han gör, zlatan är ingen team-player i mina ögon och jag ahr full rätt att tycka hur illa om honom som spelare som helst
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:06:37 följande:
    Klart du får tycka illa om honom . Jag tycker han är NADA divig och väldigt trevlig de gångerna jag träffat honom faktiskt . Däremot är Henke en riktigt dryg gubbe Men han är bättre .. det är därför han kommit så långt som han har . Det är den enda orsaken ... Man måste leverera
    det är SPELAREN Zlatan, inte personen som är en diva... jag ahr då inte sett honom springa några extra meter för att försöka komma åt en lite för lång passning de senaste åren (landslaget), däremot har jag flertalet gånger sett honom titta efter bollen som blev lite för lång, vända sig mot den som passade och skrika någonting... det är inte en bra lagspelare...
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:13:33 följande:
    och det är han knappast ensam om ... Jag tycker Zlatan och Anna Anka skulle få ett program ihop ..HERREGUD vilket liv det skulle bli Jesus Maria !
    i svenska landslaget är han väldigt ensam om det beteendet ja.. ska någon spelare hyllas ska det väl vara en som faktiskt ser till att skapa chanserna själv, driva spelet framåt och kämpa på för lagets skull, det anser jag inte att zlatan gör nej
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:23:51 följande:
    Jag tycker han är grym !  I det svenska landslaget finns det många som är dåliga ... därav våra usla placeringar i mästerskap .
    usla placering?? det har jag då inte sett några men men...
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:30:36 följande:
    Tycker du att Sverige går långt i EM eller VM ?  2002 , 2006 ... åttondelsfinal i VM .. 1994 kom vi ända till kvartsfinal  . Rankade 43:2 på FIFAS lista .. Japp skitbra lag !
    jämfört med hur många andra lag som går vidare från gruppspelet i princip VARJE turnering så ja...
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:30:36 följande:
    Tycker du att Sverige går långt i EM eller VM ?  2002 , 2006 ... åttondelsfinal i VM .. 1994 kom vi ända till kvartsfinal  . Rankade 43:2 på FIFAS lista .. Japp skitbra lag !
    och nja, semifinal var det ju iaf -94, annars hade det inte varit aktuellt att spela någon bronsmatch
  • Phlippan87
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:40:19 följande:
    Ja jämför man med Korpen lag så är de ju skitbra såklart .
    hur många andra landslag har en så pass bra statistik när det gäller gruppspel i vm och em som sverige har??

lämnar iaf tråden nu, har besvarat TS fråga: Nej, alla älskar inte Zlatn, jag gör det inte och där försvann möjligheten för att ALLA gör det direkt
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?