• TheCoopers

Visst älskar alla Zlatan?

Men såklart älskar jag ZLATAN ... hur kan jag låta bli ?

Han är ju störtskön med sina kommentarer och härliga skratt

och så hans start nu i Barca ...

No comments needed ..

Jag är en djupt troende Zlatanist

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:52:53 följande:
    jag säger inte emot att han har talang, men han är inte så jäkla bra, och inte så mycket bättre än de andra spelarna i landslaget att han förtjänar att hyllas till skyarna så fort han nuddar bollen...
    Hade han inte varit bättre än de flesta hade han inte blivit köpt för summan han blev och till Barca ..
    Då hade han varit kvar i Svedala ...

där han inte är

• TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:59:49 följande:
    som sagt, han är inte så pass mycket bättre än de andra att han är förtjänt av de pengar han får heller... han är en diva, han gock från att vara en bråkstake till att bli en diva och jag tål inte att se människan i startuppställningne i landslaget, finns spelare som spelar bättre som LAG än han gör, zlatan är ingen team-player i mina ögon och jag ahr full rätt att tycka hur illa om honom som spelare som helst
    Klart du får tycka illa om honom .
    Jag tycker han är NADA divig och väldigt trevlig de gångerna jag träffat honom faktiskt . Däremot är Henke en riktigt dryg gubbe
    Men han är bättre .. det är därför han kommit så långt som han har .
    Det är den enda orsaken ...

Man måste leverera
  • TheCoopers
    mrs Elliott skrev 2009-09-25 09:06:33 följande:
    nej verkligen inte ,jag tycker han är en överskattad kuk .
    Kukar är också härliga

• TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:10:12 följande:
    det är SPELAREN Zlatan, inte personen som är en diva... jag ahr då inte sett honom springa några extra meter för att försöka komma åt en lite för lång passning de senaste åren (landslaget), däremot har jag flertalet gånger sett honom titta efter bollen som blev lite för lång, vända sig mot den som passade och skrika någonting... det är inte en bra lagspelare...
    och det är han knappast ensam om ...

Jag tycker Zlatan och Anna Anka skulle få ett program ihop ..HERREGUD vilket liv det skulle bli

Jesus Maria !
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:17:58 följande:
    i svenska landslaget är han väldigt ensam om det beteendet ja.. ska någon spelare hyllas ska det väl vara en som faktiskt ser till att skapa chanserna själv, driva spelet framåt och kämpa på för lagets skull, det anser jag inte att zlatan gör nej
    Jag tycker han är grym ! 

I det svenska landslaget finns det många som är dåliga ... därav våra usla placeringar i mästerskap .
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:25:24 följande:
    usla placering?? det har jag då inte sett några men men...
    Tycker du att Sverige går långt i EM eller VM ?  2002 , 2006 ... åttondelsfinal i VM .. 1994 kom vi ända till kvartsfinal  .

Rankade 43:2 på FIFAS lista ..

Japp skitbra lag !
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:31:44 följande:
    jämfört med hur många andra lag som går vidare från gruppspelet i princip VARJE turnering så ja...
    Ja jämför man med Korpen lag så är de ju skitbra såklart .
  • TheCoopers
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:43:28 följande:
    hur många andra landslag har en så pass bra statistik när det gäller gruppspel i vm och em som sverige har??lämnar iaf tråden nu, har besvarat TS fråga: Nej, alla älskar inte Zlatn, jag gör det inte och där försvann möjligheten för att ALLA gör det direkt
    MÅNGA MÅNGA landslag .. alla som vinner över Sverige tex
  • TheCoopers
    clembke skrev 2009-09-25 12:25:22 följande:
    Nä o det är Zlatan en del i att det har gått dåligt. Han liksom resten av laget. Dom får nog dela lika på att det har gått dåligt för dom. Nu lämnar jag me tråden, har fått fram mitt - Zlatan suger!!!
    ingen fotbollsspelare som suger blir värvad till Barca med miljonkontrakt

Fakta .
  • TheCoopers
    overdose skrev 2009-09-27 23:51:39 följande:
    Han är mycket bra. Sex år på raken har hans lag vunnit ligan det har spelat i.Han har också en trevlig och ödmjuk attityd.Det enda problemet för mig är att han spelar i fel lag ibland. Barcelona t. ex. mutade domaren för att slå ut Blåvitt 1986. Sett ur den synvinkeln är den här flytten ett nedköp, men som fotbollsmässig utmaning kan det inte bli bättre, och gör han sig ett namn i Barcelona - med den omgivningen - kan han mycket väl komma att ses som en av våra bästa spelare någonsin.Hyfsad fotboll är det, och kul att titta på :)
    Barcelona är GRYMT !

• TheCoopers
    sstv skrev 2009-09-28 08:42:15 följande:
    Javisst, så länge han håller sig borta från landslaget är han bra.
    hahha jaaa för det svenska landslaget är ju bra ....

hahhaha

NOT !

Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?