Visst älskar alla Zlatan?
För att det ska bli mål överhuvudtaget   

Bra MassiiMotoo

För att det ska bli mål överhuvudtaget   

Bra MassiiMotoo

Du är helt och håller förlåten Tessa, tur är väl det att vi är olika.
Alla kan såklart inte älska Zlatan. 
Men de som säger att han inte kan spela fotboll förblir oförlåtna
Håll dig till Beckham   

Zlatan skulle aldrig vara otrogen, synd alla men fortsätt drömma...

Hade Berg eller Elmander varit hälften så duktiga som Zlatan så hade det kanske blivit lite fler mål. Klart de måste springa som idioter för att visa att de överhuvudtaget platsar i landslaget. Själv hade jag inte plockat ut de.
Zlatan springer om han måste - han gör det han är bäst på och det är så sant som det är sagt Massiimooto, klassen på landslaget är så jäkla uselt att det inte går att visa hur bra han är......
Ok, för dig som skrev Henke Henke, han är grym, synd han inte stanna kvar och spela med Zlatan i Barca. Men hur många år kan han ha kvar, mannen är väl snart 37?
För alla som vill att vi ska komma till vare sig VM eller EM - med Zlatan kan vi klara det.  

När han var ung såg jag honom stå på en garageuppfart och trixa med en tennisboll, från vrist upp i luften och sedan landa på nacken. Det är inte alla som ens klarar med en fotboll.   

Han spåddes tidigt bli en stjärna. Men ingen fattade nog hur stor han skulle bli. Han är störst av alla    

Ne Vision400, visst hade man inte tackat nej till en lön på några hundra miljoner - om man dessutom fick göra det man älskar mest av allt.
Det är ju som att tjäna grymma pengar på vilken hobby man än har.
Bara att gratulera   

Hade önskat jag kunde...........

Vision400, Det är jättetypiskt FL, men det är tyvärr allmänt svenskt också, men det är lättare att "dölja sig bakom en dator" och skriva massa skit.... Så därför drabbas det bla på FL
Det är ju bara att kolla runt i trådarna - avundsjukan lyser ju igenom i var och varannan..

Zlatan är klar för spel i nästa landslagsmatch   

Guldbollen till Zlatan. Zlatan är grym.
Måste ändå säga att det var dåligt att han inte kom på galan.....

EL Clasico
Jag säger ZLATAN
Hur stor är inte denna fotbollsspelare?

Gnagarn, var har du din Zlatan tråd?