• lottii

Visst älskar alla Zlatan?

För att det ska bli mål överhuvudtaget
    Bra MassiiMotoo

• lottii

Du är helt och håller förlåten Tessa, tur är väl det att vi är olika.
    Alla kan såklart inte älska Zlatan.
    Men de som säger att han inte kan spela fotboll förblir oförlåtna

Håll dig till Beckham

• lottii

Zlatan skulle aldrig vara otrogen, synd alla men fortsätt drömma...

• lottii
    Stårschan skrev 2009-09-24 16:19:29 följande:
    Men du sticker ju ut hakan ganska rejält med en rubrik som "Visst älskar alla Zlatan". Klart att vi som INTE gör det dras hit som flugor!
    Ville se hur älskad/hatad han är!
  • lottii
    Phlippan87 skrev 2009-09-24 18:48:53 följande:
    eller som pappa sa: "det finns två grejer det skrivs för mycket om i media och som är för upphåsat... Svininfluensan och Zlatan"
    Tror inte på svininfluensan, tror på Zlatan.
  • lottii
    Phlippan87 skrev 2009-09-24 18:48:53 följande:
    eller som pappa sa: "det finns två grejer det skrivs för mycket om i media och som är för upphåsat... Svininfluensan och Zlatan"
    Tror inte på svininfluensan, tror på Zlatan.
  • lottii

Hade Berg eller Elmander varit hälften så duktiga som Zlatan så hade det kanske blivit lite fler mål. Klart de måste springa som idioter för att visa att de överhuvudtaget platsar i landslaget. Själv hade jag inte plockat ut de.

Zlatan springer om han måste - han gör det han är bäst på och det är så sant som det är sagt Massiimooto, klassen på landslaget är så jäkla uselt att det inte går att visa hur bra han är......

Ok, för dig som skrev Henke Henke, han är grym, synd han inte stanna kvar och spela med Zlatan i Barca. Men hur många år kan han ha kvar, mannen är väl snart 37?

För alla som vill att vi ska komma till vare sig VM eller EM - med Zlatan kan vi klara det.

• lottii

När han var ung såg jag honom stå på en garageuppfart och trixa med en tennisboll, från vrist upp i luften och sedan landa på nacken. Det är inte alla som ens klarar med en fotboll.
    Han spåddes tidigt bli en stjärna. Men ingen fattade nog hur stor han skulle bli. Han är störst av alla

• lottii

Ne Vision400, visst hade man inte tackat nej till en lön på några hundra miljoner - om man dessutom fick göra det man älskar mest av allt.

Det är ju som att tjäna grymma pengar på vilken hobby man än har.

Bara att gratulera

Hade önskat jag kunde...........

• lottii

Vision400, Det är jättetypiskt FL, men det är tyvärr allmänt svenskt också, men det är lättare att "dölja sig bakom en dator" och skriva massa skit.... Så därför drabbas det bla på FL

Det är ju bara att kolla runt i trådarna - avundsjukan lyser ju igenom i var och varannan..

• lottii
    LoveLucy skrev 2009-09-25 23:42:15 följande:
    Nope, vet inte ens vem han är.
    Det hör till allmänbildningen i Sverige idag
  • lottii

Zlatan är klar för spel i nästa landslagsmatch

• lottii
    Gnagarn skrev 2009-10-02 22:29:26 följande:
    -> TS Nope...alla älskar verkligen inte den mannen!! Men jag gillar han som fotbollsspelare (känner honom inte som person) trotts att jag är Stockholmare och AIKare!! Rent fotbollsmässigt är det svårt att inte gilla honom. De framgångar han haft hittills talar för sig själv helt enkelt. Väljer man att blunda för dem gör man inte sin bedömning av fotbollsspelaren Zlatan utan Zlatan som person. Har följt honom sen Ajax-tiden och knappt missat en match med han sen han kom till Italien (missade t ex bara 2 av Inters matcher förra året). Sen att Svenska landslagsledningen inte använder han på rätt sätt i landslaget är knappast hans fel!
    Du gnagare - Lycka till! I år ska ni ta guld.
  • lottii
    Gnagarn skrev 2009-10-03 16:07:54 följande:
    Man kan ju alltid hoppas! 15 poäng kvar att spela om så än är det långt från klart (minns blåsningen -99 när allt var klart tills nånstans i mitten av andra halvlek sista omgången när norrmannen i HeIF gjorde ett offsidemål borta mot ÖIS så de gick om...)
    Och den norrmannen blev populär
    Ja, allt kan ju hända i fotboll.
    Men jag hoppas verkligen på de..........
  • lottii

Guldbollen till Zlatan. Zlatan är grym.

Måste ändå säga att det var dåligt att han inte kom på galan.....

• lottii
    MassiiMotoo skrev 2009-11-10 20:27:36 följande:
    Han fick inte av sin nya tränare...
    Jag fattade det så också. Mer dåligt av de då. Men de kunde fixat med privatplan till honom så han inte hade missat något.....

Hoppas inte han tackar nej till landslaget.
  • lottii

EL Clasico
    Jag säger ZLATAN

Hur stor är inte denna fotbollsspelare?

• lottii
    Olw skrev 2009-12-01 18:21:53 följande:
    Nej!Zlatan är inte min favorit precis!Visst kan han spela boll men många av hans mål hade tom min farmor kunnat prickat in, jag menar hans lagkamrater serverar honom så otroliga passar!
    Absolut han omger sig av andra spelare i absolut världsklass.
    Men de mål han gör (bland annat det enda i matchen i söndags) är inte så lätt som det kan se ut. Inte ens din farmor hade fixat det
  • lottii

Gnagarn, var har du din Zlatan tråd?

• lottii
    Gnagarn skrev 2009-12-01 22:13:16 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-83/m48690910.htmlEn tråd som vänder sig till Zlatankritiker som jag vet finns där ute. Tyvärr har de lyst med sin frånvaro.....
    Nej där vågar de nog inte yttra sig......
    Har börjat förstå att folk vågar mest yttra sig om man har möjlighet att vara anonym! Inte så många som klarar stå för sina ord....

Sen hur man inte kan tycka att Zlatan är en bra spelare anser jag inte kan någonting om fotboll. Zlatan är grym.
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?