• sholof

    helsingborgsmammor mars/april 2007

    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Svar på tråden helsingborgsmammor mars/april 2007
  • sholof

    Mina pågar är både lite rossliga, o Max har hosta. Så kanske vi får stanna hemma imorgon. De var ju sjuka för 2 veckor sen så egentligen är de nästan friska, men ja, vi vill ju inte råka smitta nån så det är upp till er.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    ja för vår del får ni gärna skjuta på fikan


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    Jo då här är dom friska igen. Felix är lite rosslig emellanåt fortfarande, men det har han varit till o från sen han föddes.
    Håller era små sig friska?


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • lucile

    än så länge är allt bra hos oss. Isak är lite snorrig om nätterna så han vaknar av det. Då var hösten här.....vi har börjat tända ljus hemma. Myssigt .

  • sholof

    Ska vi försöka boka in en ny tid för en fika. Nästa vecka igen har jag nog inte så mycket inbokat.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    shit va jag är trött på detta. Nu är Felix sjuk igen, han har i stort sätt varit mer sjuk än frisk sen han föddes. Nångång borde han väl få vara frisk.

    Så hur är det med er?


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • saker

    hmm, egentligen är det alldeles för tidigt att berätta, men snart spricker jag! Efter nästan 1 års försökande blev det imorse TVÅ streck på stickan!! har svävat på små moln hela dan bara hoppas allt går vägen... (aldrig ska man få vara helt nöjd )

Svar på tråden helsingborgsmammor mars/april 2007