-
-
Svar på tråden helsingborgsmammor mars/april 2007
-
Mina pågar är både lite rossliga, o Max har hosta. Så kanske vi får stanna hemma imorgon. De var ju sjuka för 2 veckor sen så egentligen är de nästan friska, men ja, vi vill ju inte råka smitta nån så det är upp till er.
-
ja för vår del får ni gärna skjuta på fikan
-
Jo då här är dom friska igen. Felix är lite rosslig emellanåt fortfarande, men det har han varit till o från sen han föddes.
Håller era små sig friska?
-
Ska vi försöka boka in en ny tid för en fika. Nästa vecka igen har jag nog inte så mycket inbokat.
-
shit va jag är trött på detta. Nu är Felix sjuk igen, han har i stort sätt varit mer sjuk än frisk sen han föddes. Nångång borde han väl få vara frisk.
Så hur är det med er?
-
Saker!! Grattis!!! jätteroligt att det äntligen tagit sig.
Det var som vi sa att statistiskt sätt så skulle ju en av oss få problem. Men skam den som ger sig. Nu håller vi alla tummar vi har för att det ska gå bra.
-
Mina graviditeter var nog väldigt lika. Mådde illa i början med Maxen, men det berodde nog mycket på att jag arbetade då o inte tålde kaffedoften nåt vidare. Så därför mådde jag väl bättre med Felix. I övrigt inte nåt förutom klådan då, men den var nog lika jobbig med bägge.
Ja passa på o njut så mycket du kan, för helt plötsligt har de 40 veckorna gått i rasande fart o du har din lilla bebis.