Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Hejar också på nya tråden, känner mig lite för och sätter mig tillrätta här också tror jag

• Sedek

Jag svarade på Scratchys inlägg på ett likartat sätt..., tror det pajade då...

Men om det nu är så, då var det JAG som dödade tråddödartråden!

*Stolt så jag svävar*

• Sedek
    Grizelda skrev 2009-09-25 21:29:15 följande:
    Ni får nog dela på förstaplatsen! Du står på listan, men i tråden syns bara Scratchys "Ångsökt". Vad var det ni skulle vinna?
    Nej men kolla i listan under "mina favoriter" så har JAG sista inlägget!!! i alla fall i min lista...

Jag vinner en dejt med Isnogood hoppas jag
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-25 21:45:24 följande:
    Polly S skrev 2009-09-25 21:37:37 följande: Den som lever får se....
    Jag lever

*väntar på att få se*
  • Sedek
    Midka skrev 2009-09-25 22:02:31 följande:
    Det är väl inget fel på dubbeldejt...? Kan ju mynna ut i roligheter.... Vi väntar med spänning på bilder och utförliga förklaringar på hur det blev... !!!
    Nähejdu, ska jag dejta Isnogood så ska jag ha henne för mig själv.
  • Sedek
    Midka skrev 2009-09-25 22:08:11 följande:
    Mest kul är att vi aldrig får läsa vad Sedek skrev som står som sista inlägg i "favoriter". Vem åt upp det??
    haha det är censurerat. Jag skrev vad jag och Isnogood ska göra på vår första dejt

Det var nog en moderator som stoppade hela tråden...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-09-25 22:08:34 följande:
    *hejar på*
    Tack, behöver det nu...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-25 22:10:46 följande:
    Säger han som raggar för fullt i singeltråden.. "jag veeet"
    Kallar du det att ragga...

Då har du inte sett mig ragga Eller det har du nog... Men inte där och inte idag.

Försöker ju bara hjälpa de stackars singlarna att förstå vad de egentligen är ute efter - SEX!
  • Sedek
    Midka skrev 2009-09-25 22:15:56 följande:
    Tja.. då får ni slåss om saken eftersom det är oavgjort vem som vann... Å andra sidan verkar du ligga bättre till så det kanske ska bli Isnogood som får välja...
    Om jag inte minns fel så tränar scratchy kampsport, så han har en fördel där i en riktig fajt. Men, jag är nog dubbelt så stor och stark som honom så får jag bara tag på honom så är det avklarat och jag vinner

Men han är ju inte här och kan inte försvara sig...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-09-25 22:21:03 följande:
    = bästa sättet att slåss!
    Hahaha

Då kan vi konstatera att jag vann då ?
Svar på tråden Tråddödare igen....