Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Är detta en tråd för oss som är så tråkiga att vi dödar nästan varenda tråd vi deltagit i?

• Velour

Ok, tack

Hej allihopa! Här har ni ännu en tråddödare. Jag har varit medlem sedan 2004 och formligen slaktat så många trådar jag kan minnas. Av någon anledning. Antingen är jag för tråkig eller.....Nä, jag är nog för tråkig Mina egna startade trådar ska vi inte ens prata om. Blev inte så många sidors aktivitet kan jag säga.

Jag hyser inga förhoppningar för denna tråd heller, d.v.s. jag vågar inte hoppas på att den överlever med mig inblandad. Men sen är vi ju tråddödare allihopa, så vi kanske gör en (tråkig) insats för att hålla den levande.

Isnogood skrev 2009-11-05 19:07:01 följande:
    Absolut o precis, Välkommen, du har hittat HELT rätt Välkommen att klampa rakt in o berätta allt o lite till om dig själv...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-05 19:25:26 följande:
    IIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEE EENNNNN fara...vi är inne på tråd nummer 2 nu... Det har förstås gått liiiiite trögt bitvis, men rätt som det är så får den fart o blir levande igen Intressen..?Sysselsättning..?Familj..?Bostad..?Husdjur..?Ålder..? (behöver inte nämna exakta...om du inte vill..)Någonstans i Sverige..?"Inte dett DUGG nyfiken av mig""visslar oskyldigt"
    OK, jag är 30 har en son på 5 år, studerar sociologi på Linköpings universitet, bor i samma stad och har en guldfisk hemma (plus lite spindlar här och där). Är skild sedan 5 år tillbaka efter sju års förhållande och är allmänt tråkig, hehe.
    Du då? Förresten var Isnogood och Isnouse bland mina favoriter i den tecknade världen

Ord blind skrev 2009-11-05 19:26:33 följande:
    Ja, berätta berätta!! :) Jag ahr allt stött på dig, minns dock inte i vilket sammanhang. Säkert glada miner! :)
    Jag har stött på dig massor jag med Japp, glada miner. Vi tråddödare känner väl automatiskt en sorts gemenskap med varann
  • Velour

Åh, jag är inte ALLS avundsjuk på dig. Vadå bo på landet? (menar egentligen tvärtom). Men jag är nog inte lika tuff som dig angående alla insekter. Alla andra djur går bra, även om jag inte är en djurmänniska heller. Eller nja, alla andras djur går bra eftersom de inte är mina att ta hand om, hehe.

Så du är också skild? Fast jag föredrar att kalla det "fri" För det var precis så det kändes när jag tog mig ur äktenskapet *rys*.

Vad för fabrik jobbar du på? Vilken stad bor ni i? (fast det kanske står i din pres, men nu är det för sent för mig att gå in o titta)

Nä, ensam är du då inte. Fullt hus (och gård) med två kids och allt Men jag erkänner att jag tänker på karlar lite då och då även om jag är militant singel för tillfället...

Isnogood skrev 2009-11-05 20:16:14 följande:
    "Tycker redan om dig" Isnogood o Braatthamed Ah, jag...harkel..Är 33 år, 2 barn, en son på 8 som bor hos mig varannan vecka o en dotter på 14 som bor hos mig på heltid, de har inte samma pappa...Vi bor på landet på egen liten gård tillsammans med 3 hästar (fom nästa helg så är det 4 hästar), 6 katter o en getabock, har även vi en hel drös med spindlar i varierande storlek, huggorm, snok, kopparorm, möss, råttor, igelkottar o miljontals småkryp av varierande arter.Jobbar heltid på fabrik, skild sedan 2 år tillbaka, hade ett förhållande till i somras som var en total kattastrof....lever nu ensam....om man nu kan vara ensam med alla barn o djur....
  • Velour

Men oj! Är det DU som är Mrs.Muscle Niceigt!

Jaha, så du bor.....någonstans nära Linköping? heheh..Och jobbar på Kronfågel! Vad får ni för förmåner där då?

Isnogood skrev 2009-11-05 20:37:21 följande:
    Joo då.."fri som en fågel" kan väl erkänna att tanken på killar fladdrar förbi mina ögnon lite då o då.... Bor mellan Norrköping, Nyköping, Örebro o Eskilstuna Jobbar på Kronfågel, i produktionen....Tillhör "gyron" dvs att jag arbetar med att frysa in o packetera produkter.Kan titulera mig som maskinskötare
  • Velour

Och Mr.Muscle är ju alldeles i närheten också! Säg, Isnogood, har du "paxat" Mr.Muscle?

• Velour

Nej, vad synd! Jag som tänkte förhandla lite...

Isnogood skrev 2009-11-05 21:45:11 följande:
    Nej då... jag tror han paxar sig själv.... Åt den han vill alltså...en fri man med en fri vilja... (o en otroligt snygg man måste jag säga...)
  • Velour

Attans!

Sedek skrev 2009-11-05 21:53:15 följande:
    Det är jag som paxat fröken Isnogood
  • Velour

Vad rart! Så, vad jobbar du med då?

Ord blind skrev 2009-11-05 21:56:57 följande:

Jag är ju en ganska anonym person. Studerar, har ett barn på 10 månader, lyckligt gift och bor i en liten lägenhet på västkusten. Har ett kattskrälle och blomflugor. :)
Svar på tråden Tråddödare igen....