Tråddödare igen....
Är detta en tråd för oss som är så tråkiga att vi dödar nästan varenda tråd vi deltagit i?
Är detta en tråd för oss som är så tråkiga att vi dödar nästan varenda tråd vi deltagit i?
Ok, tack
Hej allihopa! Här har ni ännu en tråddödare. Jag har varit medlem sedan 2004 och formligen slaktat så många trådar jag kan minnas. Av någon anledning. Antingen är jag för tråkig eller.....Nä, jag är nog för tråkig
Mina egna startade trådar ska vi inte ens prata om. Blev inte så många sidors aktivitet kan jag säga.
Jag hyser inga förhoppningar för denna tråd heller, d.v.s. jag vågar inte hoppas på att den överlever med mig inblandad. Men sen är vi ju tråddödare allihopa, så vi kanske gör en (tråkig) insats för att hålla den levande. ![]()
Åh, jag är inte ALLS avundsjuk på dig. Vadå bo på landet?
(menar egentligen tvärtom). Men jag är nog inte lika tuff som dig angående alla insekter. Alla andra djur går bra, även om jag inte är en djurmänniska heller. Eller nja, alla andras djur går bra eftersom de inte är mina att ta hand om, hehe.
Så du är också skild? Fast jag föredrar att kalla det "fri"
För det var precis så det kändes när jag tog mig ur äktenskapet *rys*.
Vad för fabrik jobbar du på? Vilken stad bor ni i? (fast det kanske står i din pres, men nu är det för sent för mig att gå in o titta)
Nä, ensam är du då inte. Fullt hus (och gård) med två kids och allt
Men jag erkänner att jag tänker på karlar lite då och då även om jag är militant singel för tillfället... ![]()
Du då Ord Blind?
Men oj! Är det DU som är Mrs.Muscle
Niceigt!
Jaha, så du bor.....någonstans nära Linköping? heheh..Och jobbar på Kronfågel! Vad får ni för förmåner där då?
Och Mr.Muscle är ju alldeles i närheten också! Säg, Isnogood, har du "paxat" Mr.Muscle?
Nej, vad synd! Jag som tänkte förhandla lite...
Attans! ![]()
Vad rart! Så, vad jobbar du med då?
Ord blind skrev 2009-11-05 21:56:57 följande: