Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-12-04 23:33:25 följande:
    Ny bild ser jag! Jordgubbe doppad i choklad, det är gott. Lite champagne till så blir det perfekt
    Jag har bara ätit chokladdoppade jorgubbar en enda gång i hela mitt liv och då tömde jag hela korgen för det var så underbart gott!!

Men tyvärr gillar jag inte champagne Inte vin heller för den delen..
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:38:15 följande:
    Nähä..., man kan säkert doppa de i fyrverkeridrinkar också
    Det kan man säkert
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:38:48 följande:
    Kolla in

Skrattade så datorn hoppade ur knät här...
    What are you sinking about?

Det var helfestlig!
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-04 23:44:40 följande:
    Moahhha  så klockren
    Kan inte du sätta upp en avatar? För min skull.......
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-04 23:50:04 följande:
    Gjorde världens bästa ,, la ut den på Facebook , dumt om man vill vara anomym Skulle gjort tvärtom ..När vi flyttat , ska jag lägga ut en ávartar . så ni slipper den gröne
    Looking forward to it babe!
  • Velour

Fasen, jag saknar några här i tråden...Isnogood, Scratchy, Qwerty (fast han nästan aldrig skriver), Ord blind...nån mer?

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:52:55 följande:
    Man blir så förvirrad när folk byter avatar hela tiden, är det bara jag eller ska man göra det ibland kanske???Jag har bara bytt en gång.
    Ska och ska...det beror alldeles på hur ofta man blir uttråkad av sin avatar. Hur gammal är din nuvarande?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:56:11 följande:
    Verkar som att det finns ett IRL i alla fall då...Vad gör folk på fredagskvällarna?
    Vi har alla ett IRL, men det känns mer eller mindre som att några faktiskt har övergett tråden.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:57:15 följande:
    Tja, jag har nog haft denna några månader tror jag, kanske sedan september. Nej jag ledsnar aldrig på min rygg, ser den så sällan annars...
    Är det därför du har lagt ut en nakenbild på dig själv?
Svar på tråden Tråddödare igen....