-
Polly S skrev 2009-10-04 12:23:04 följande:jag ligger på 13, så du leder igen!
-
Weeehooooo !!!
Vad det är mycket som hänt här......eller inte...
Aja..nu har jag ätit kycklingwook m basmatiris, mätt o beåten
I går blev det en resa till Västerås för o inhandla delar till min bil, så nu är den fixad o klar att gå igenom ombesiktningen
Tyvär så har det blåst värdens storm med tillhörande ösregn så det blev långt ifrån mycket gjort på gården denna helg...
Men men...en ridtur fixade jag i alla fall...2.5 timmar...resultat:
Både jag o häst inklusive tillbehör drypande dyngsura....så lördagskvällen anslutades för hästen med varmt täcke på i stallet med mycket hö att mumsa på o för mig en låååååååååååååååååååååååååååååååååååång stund i duschen för att sedan sitta uppkrupen i soffan med varmt te, en påse godis, några varma filtar, 32 värmeljus och en stunds filmtittande med sonen, vi kollade på I-robot...
Idag är det söndag...o jag har fått nackspärr...så nu ser jag verkligen inte fram emot jobbet i morgon...
-
qwerty66 skrev 2009-10-04 20:35:49 följande:stormar det alltid hos dig?jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...nån nina...
KAN inte ha varit jag...eller...hm....he he.... -
Hoppsan..missade frågan..blev så till mig av det andra...qwerty66 skrev 2009-10-04 20:35:49 följande:stormar det alltid hos dig?jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...nån nina...
Hm..joo,verkar som det...höststormarna har tydligen fastnat runt kullen jag bor på...
-
Hm...fast...namnet...då..?qwerty66 skrev 2009-10-04 20:52:04 följande:jag outar ingen...
Attans...skulle nog inte svarat....
-
JAAAA...dom har fastnat här...jävla blåshål...Sedek skrev 2009-10-04 20:52:46 följande:Jagar älg..., nej inte direkt. Sitter och pluggar, men känner mig klar för kvällen.Ingen storm här inte, verkar som hon bor i ett stormigt område. Inte första gången man läser att det stormar hos henne.Du då? Älgjakt? Folköl? Nattjobb?
Hej
-
Grizelda skrev 2009-10-04 20:54:19 följande:Min son lyckades utse sin faster, men det var absolut av misstag. Inte så populärt dock...
Oups...he he...
-
"pustar ut"Grizelda skrev 2009-10-04 20:55:58 följande:Det gör inget, vi förstod inte.
-
Hm..eller..."harkel"..korkat...Sedek skrev 2009-10-04 20:56:13 följande:Hej Spännande helg förstår jag Kan inte säga detsamma, men helg är ändå helg. Jag har borrat 5 hål i min mors betongvägg utan hörselskydd, det är ju rätt macho måste jag säga.
-
"viskar sensuellt i ditt öra"Sedek skrev 2009-10-04 21:01:05 följande:Hör inget..
K O R K A T att köra utan hörselskydd....
Men...tyvär så kan du ju inte uppfatta vad jag säger....