Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-11-12 18:22:14 följande:
    *får konstiga bilder i huvudet av Velour slingrad runt elementet, balanserandes guldfisk & ätandes pepparkaksdeg -medan sonen ser på med stora ögon*
    Det är så jag alltid föreställt mig Velour...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 18:28:29 följande:
    What Urk, alltså inget ont mot dig Scratchy men jag skulle inte vilja att ni var samma person, vägrar tro det. Skulle inte kunna leva med mig själv i så fall...Please, låt det inte vara sant!!!
    Godmorning starshine!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 18:46:21 följande:
    Men då kan du svara på ifall du...Scratchy/Isnogood och Sedek har dejtat eller ej.
    Det var just det som skulle vara så obehagligt... om han dejtat den ena av mig...
  • Scratchy

Det var rackarns... videon är borta... shit va surt, min flickvän hann inte ens se den...

*sätter sig och tjurar i ett hörn*

Kanske kan se om Björn kan skicka över reportaget till mig på något sätt...

• Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-12 21:58:25 följande:
    har missat att du har flickvän! kul!
    Men det är ju det jag inte har! Hade tänkt att skaffa en medan videon låg ute så jag kunde skryta lite... men men...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 21:11:55 följande:
    Rojbas Hahaha du är rolig i vilket fall, oavsett land Nu avslöjade du dig, men jag skulle gissat Libanon annars. Xwahafiz
    Men hennes avatar är ju typisk persisk... duh!

(Hatar fortfarande ordet "avatar"...)
    Velour skrev 2009-11-12 20:37:30 följande:
    Ja, för Bergqkvist är moralguden Jag kommer från Iran. Nej "I'm from Persia, you know, like the cat. Meeooowww" (Maz Jobrani).Så det är bara att välja och vraka på att epiteter tillägnade mig
    Okej, då kallar jag dig blatte om det är okej... eller avatar, men bara om du är dum mot mig...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-12 22:04:23 följande:
    Jag visste väl att du satt med hjärtat i halsgropen en stund där... men nej, hur skulle jag kunna träffa någon utan att du visste, jag menar, eftersom vi är samma person?

Oj, får man ha flera alias som en person på fl eller kan jag... eller *harkling* VI åka dit för det?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 22:16:46 följande:
    Nej, du får kalla mig perserkatten. Låter finare.
    Grattis till numret kissemissen!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 22:16:53 följande:
    Bra raggningsreplik annars Har du kollat in mitt reportage? Nice, inte alla som kan dra den.Lycka till med flickvänsletandet!
    Ja, den skulle man kunna ha kört med. Får göra ett nytt reportage. Tror fortfarande vi har något annat som ligger ute... ska kolla...

Jag vill inte ha flickvän, men tack ändå...
Svar på tråden Tråddödare igen....