Tråddödare igen....
Nu är ju du elak igen! Jag svarade...Visserligen inte det svar du var ute efter, men likväl svar ändå!
Nu är ju du elak igen! Jag svarade...Visserligen inte det svar du var ute efter, men likväl svar ändå!
You'll never know...mohahahhaaaaa...
Ja, eller hur. Envisa tråddödare är vad vi är. Måste hålla ihop vet du.
Du är elak eftersom du skrev att ingen hade svarat i din spöktråd.
Min son sa något roligt igen. Ni har väl hört talas om "jokes with no points"? Hursom, han bad mig sätta näsan mot hakan, varpå jag bad honom göra det själv. Då gnäller han: "Kan inte, för jag har varit hos Josef!"
Vad fan har det med saken att göra?
Det här en variant på "jokes with no points":
Två älgar var ute och flög. Plötsligt började den andre störta mot marken. Då sade den ena: "Det gör inget för min pappa har en grön tandborste".
Sådana skämt går oftast hem när man är sådär varm och fnittrig av trötthet eller när man är full.
Vilket forum?
Jag förstår att ditt svar antydde på att du inte fick de svar du efterlyste i spöktråden, men det sätt du skrev på går lättare att tolka som att du inte ansåg att någon hade svarat i tråden. Därför är min tolkning av ditt svar närmare sättet du formulerade dig på ![]()
Men det är ju lika subjektivt för dig som för mig. Det bästa vore om flera fick tolka detta!
Och då blir det samtidigt lika objektivt som det blir subjektivt.