Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-20 22:53:02 följande:
    Så det är du på din avatar? Vi fick alltså se en liten glimt av dig? Känns som att ha vunnit på lotto eller nåt Hahha, vad omtänksamt av er! Sådär är jag med spindlar.
    Japp, det är min vackra vänsterhand ni ser på bilden.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:47:40 följande:
    Jag bor 1 mil utanför den OTROLIGT (inte) stora staden Katrineholm...de ni... wow liksom....
    Aj då...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:01:40 följande:
    Du menar den "dysfunktionella" handen?
    Nej... jag har inga dysfunktionella händer. Det är bara högerhänta och vänsterhänta som har.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:05:57 följande:
    Ah, just det. Du är ambidexter. Aja, då får jag väl bli ensam då, som den mindre värda vänsterhänt jag är....
    Ja, mindre värd! *pekar*
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:08:20 följande:
    Har ingen gård eller mark, så jag kan nog inte sälla mig till den gruppen tyvärr.
    Jo, på grund av ditt geografiska läge.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:10:11 följande:
    För mig tar det emot också, men nu har min sons dagispersonal börjat sätta press på oss att vaccinera oss. Ikväll ringde mitt ex och ville övertala mig att göra det, men det känns fortfarande tveksamt. Jag vet inte hur influensan kommer att påverka min son men samtidigt vet jag inte hur vaccinet kommer att påverka heller.AH, vad jobbigt.
    Mitt ex vaccinerade sig för några dagar sedan och har haft feber sedan dess.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:12:35 följande:
    Aha...o va faan e de för fel på MIN vänsterhänthet då..?
    Du borde skriva ut Velour ur ditt testamente. Det är tredje gången på två dagar som hon behandlar dig som luft.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:14:03 följande:
    Hahah, varför är Östergötland Sveriges bondhåla egentligen, när Småland och Skåne finns?
    Visste inte att Östergötland var det. Trodde vi vann. Men förmodligen, om det nu är så att Sverige ser ner på er så har det nog mest med dialekten att göra.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:15:48 följande:
    Men att få lite feber efter vaccination är inte så farlig enligt mig. Jag är rädd för andra men.
    Vilka? Igenväxt livmoder?
Svar på tråden Tråddödare igen....