Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-20 23:11:01 följande:
    Jo, på grund av ditt geografiska läge.
    Hahah, varför är Östergötland Sveriges bondhåla egentligen, när Småland och Skåne finns?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:12:35 följande:
    Aha...o va faan e de för fel på MIN vänsterhänthet då..?
    Ah, du är ju med vänsterhänt. Så det finns ett hopp för oss trots allt? Jo, men såg du inte i en tråd där det var nån fjant som skrev att hon tyckte att vänsterhänta var minre värda?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:12:43 följande:
    Mitt ex vaccinerade sig för några dagar sedan och har haft feber sedan dess.
    Men att få lite feber efter vaccination är inte så farlig enligt mig. Jag är rädd för andra men.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:13:11 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
    Jag veeeeeet och jag skulle gärna vilja utnyttja den Alltså inte hjälpa till eller så, utan mer ha kul och sånt. Typ träffas med goa vänner och gubbar
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:14:06 följande:
    Du borde skriva ut Velour ur ditt testamente. Det är tredje gången på två dagar som hon behandlar dig som luft.
    Näe, vet nån vad??

Isnogood, jag är bara tankspridd och väldigt glömsk ibland. Lovar att bättra mig. Puss?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:16:49 följande:
    Visste inte att Östergötland var det. Trodde vi vann. Men förmodligen, om det nu är så att Sverige ser ner på er så har det nog mest med dialekten att göra.
    Vadå visste inte? Du tyckte ju att vi var bönder ur det geografiska läget. Eller menar du att det bara är Linköping och Isnogoods område som är bonnigt?

Fast jag avgudar östgötskan. Hade ett youtubeklipp i min pres på Anders och Måns där Måns försökte sig på östgötska. "Ska du hoa koål illir brickittir?"
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:17:21 följande:
    Ameeen...jag står fast vid att vi borde få stå på handikappsparkeringarna (låååångt ord..) o få gå före i kön...
    Jo, det vore väl en fördel. "Gå undan, nu kommer vänsterhänta jag"!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:17:47 följande:
    Vilka? Igenväxt livmoder?
    Jag vet inte. Har du vaccinerat dig?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:19:07 följande:
    O..ligger du på deeeeen sidan.....Attans.....sörmlänning juh... Fast...min dotter o mina arbetskamrater stör sig på Stockholmsdialekten som hoppar fram titt som tätt....
    Japp östgöteiranie. Vilken bra kombi va? Stockholmskan är lite kul ibland, men kul på det sätt att man skrattar lite när man hör det. "Reker"

På östgötska blir det "oäkor"
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:20:40 följande:
    Mmm, undra när tankspriddheten ska drabba någon annan än Isnogood...
    OK, då bestämmer jag att den tanksrpiddheten ska drabba dig ikväll..
Svar på tråden Tråddödare igen....