Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

qwerty66 skrev 2009-09-27 21:10:54 följande:
    hahhaahhaslutar säkert med att sedek hoppar in i den tråden (mer aktivt) så har vi ungeför samma folk som snackar där som här..du är inte hopplös om du fått gå lös på hotellet :) det är varje människas rättighet till en hotellfrukost lite då och då :)
    Jamenprecis! ( )

För vem vill inte ha möjlighet till en hotellfrukost med allt av lyx det innebär..!
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-09-27 21:13:39 följande:
    Du är förlåten

"pustar ut o kryper fram ur mitt gömställe"
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-09-27 21:15:03 följande:
    Jamenprecis! ( )För vem vill inte ha möjlighet till en hotellfrukost med allt av lyx det innebär..!
    Funderar på om han är liiite sur på mig...om inte annat så kanske han blir det när han ser att jag råkade snubbla över hans tråd....

Meh!!

HAN har ju skrivit i MIN tråd...så då borde det ju vara en rättighet för mig att skriva i hans... "nickar bestämt"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-27 21:46:25 följande:
    Nope, jobbnätter såklart.Så visst, man kan ju se det som att jag har chansen rätt ofta att dra hem en brud till hotellet.Men av 1000 olika anledningar så är det inte det jag håller på med på kvällarna.*Låtsas att ingen läser mellan raderna att jag sitter på hotellrummet och dricker folköl med Idol och Simpsons på TVn i bakgrunden*
    Näråh..."loooooooooovar" att ingen gör det...

Visst mååååååste bara jag vara en av dem..?

"vill vara en av tusen, får aldrig vara en av tusen"

Du kan väl låtsas att d e så i alla fall...?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-27 21:56:52 följande:
    Du är inte EN av 1000, du är 999 orsaker av 1000... Den sista är förstrött FL surfande och en folköl

Weeehaaaa
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-27 23:21:11 följande:
    nä tråden... nu ska jag gå och mysa med min älskarinna "history channel" ha det gott :)
    Hångla lugnt

O gör nu ingenting som jag inte skulle ha gjort...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-27 23:28:30 följande:
    Men ärligt, det säger väl inte så mycket...

"mobbing"

• Isnogood
    confligere skrev 2009-09-28 01:12:39 följande:
    Per definition krävs fler än en för att mobba.
    Meh..titta på avataren...(!) han e ju stor som två juh...
Svar på tråden Tråddödare igen....