Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

Tråddödare igen....

Sedek:

• Midka

Godnatt! Ses snart igen i en dator nära dig/er....

• Midka

Men hallååååå! Blir inte ett dugg nyfiken på vad som skrivs...
    Kan det vara en digital typ av blottning?? När folk inte går på stan längre så de kan blotta sig för dem får man hitta andra uttryckssätt?
    Bara en vild gissning...!?!

Det skulle innebära att någon just nu fått sig trippel uppskattning... Tål att funderas på

• Midka

Kram på er!
    Även om jag inte är inne så ofta just nu är det ändå gott att veta att ni finns här om jag skulle behöva småsnacka lite!!!

Just idag slog det mig att denna tråd är skapad den 24 sept... Ganska lustigt så här i Jultider.... Det innebär i alla fall att det är 7 dagar tills den dör pga regelverk. Får se om någon är så engagerad att denne skriver på självaste Julafton? I annat fall måste vi skapa en ny tråd! Har någon, någon ide om vad vi ska kalla den nya?

• Midka
    Isnogood skrev 2009-12-17 19:56:26 följande:
    Johupp...o här är det som vanligt.... när jag väl är här så är ingen annan här....Suck ..... svalnar för att när allt e klart njuta av en skinksmörgås....men jag vet inte hur jag ska hinna med allt....-Alternativt....så blir vi utan gran i år....men det känns sååååååå tråkigt.... "velar"
    Jo tack! Jag har oxå liknande vanor från när jag var liten men har insett att det är dags att skaffa mig vanor som jag kan efterleva och trivas med.
    I år blir det gran till helgen och den kommer kläs senast på måndag för att jag hellre prioriterar att mysa men lillpojken och spela Super Mario med honom än att stressa som en tok sista dagen och inte hinna med honom!
    Jag kommer bli en mycket lugnare mamma i år!!!!
    Lägg ribban så den går att hoppa över utan superträning och träningsverk!!!!!
  • Midka

Vi får väl se vem som startar den nya tråden och vad den kommer heta....

Go natt!

• Midka
    Isnogood skrev 2009-12-19 19:50:44 följande:
    Nu tror jag inte att jag tänker baka något mer till jul...Jag har gjort:Lussebullar o mandelmassefylda saffransbullar på sammanlagt 6 satser...Pepparkakor på 4 satser...Knäck på 2 satser...Chokladkola på 2 satser...Kola på 2 satser..."Funderar o velar om jag ska behöva göra något mera"
    Vad går du på....?
    Kan jag få något bra tips?

Själv har jag problem att få till knäcken.....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 19:40:14 följande:
    Cuppy cake song

Oh - my - Good....!! Ska jag skratta eller gåta? Kan inte vara lätt att vara så ung och så ... stoooor... Visst var det sött men skulle det vara lika sött om det var en liten kille?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 21:23:45 följande:
    Jag reagerade lite som dig första gången jag såg den. Sen fick jag veta att pojken har en leversjukdom och att han måste äta steroider för att överleva. Dessa steroider har bidragit till hans svullna ansikte och kropp.Sången är framförd av en liten flicka, så den här killen mimade bara
    Hmmmm...
    Ofta är inget som man tror!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-19 21:31:41 följande:
    Precis!Men vad kul att du kikar in här. Det skulle vara roligt att lära känna dig. Du vet väl om att jag nog var den siste att joina tråden och att jag trots det har skrivit flest inlägg?
    Nej, det visste jag inte! Jag har, å andra sidan skapat denna del av tråden och jag har nog skrivit minst!

Det har tidigare förekommit "säg fem saker om dig själv" här och här är några om mig:
    Gift, ett barn (dock är inte pappan biologisk), hus (inga djur - allergisk),
    båt (liten med 25 hästarsmotor) mycket erfarenhet = gjort många misstag!! Många nära vänner.
Svar på tråden Tråddödare igen....