• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2009-10-12 22:27:35 följande:
    *snörvlar lite på tråden* Om jag är förkyld så ska alla andra också vara det.
    Nej, är det svinisen?!
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-10-12 22:29:42 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-12 22:27:35 följande: Nej, är det svinisen?!
    Tror inte det eftersom jag saknar feber. Allt annat har jag gott om; snor, slem och värk. Varsågoda och ta för er!
  • Sedek

Heeeej

Installerat mig i Malmö nu, finns att beskåda på St Jörgen för er som undrar. Rumsnummer förblir hemligt.

Kommer antagligen bli lite småfull på väg hem från Västra Hamnen i kväll, så en vinglande version av mig kommer att synas där.

Ha en strålande dag

• Jagbyttenick

Ja jag lär inte se dig eftersom jag ligger nerbäddad här hemma och mår pyton. Akta dig för Malmö-förkylningen vill jag bara säga!
    Annars önskar jag dig välkommen till vår vackra stad

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-10-13 12:53:47 följande:
    Ja jag lär inte se dig eftersom jag ligger nerbäddad här hemma och mår pyton. Akta dig för Malmö-förkylningen vill jag bara säga! Annars önskar jag dig välkommen till vår vackra stad
    Tack Väldigt fint här! Hoppas du tillfrisknar, krya på dig
  • Isnogood

Hm...har börjat se ett mönster...när jag inte är här kommer alla andra..o när jag är här så håller sig alla borta....

"går o gömmer mig"

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-13 20:26:53 följande:
    Men nu lyser du grön iallafall *vinkar*
    "vinkar tebax"

Jaa..jag gömmer mig bara i andra trådar...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-13 11:53:36 följande:
    Heeeej Installerat mig i Malmö nu, finns att beskåda på St Jörgen för er som undrar. Rumsnummer förblir hemligt.Kommer antagligen bli lite småfull på väg hem från Västra Hamnen i kväll, så en vinglande version av mig kommer att synas där.Ha en strålande dag
    Attans...du åker ju alltid åt fel håll...vad ska jag behöva göra...rita en karta...
Svar på tråden Tråddödare igen....