Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

jodå, den är beställd. hur snabbt den sen levereras är en annan femma.
    (surfar nu på Makens)

Jagbyttenick skrev 2009-12-16 16:34:27 följande:
    Åh, vad tråkigt, kan du inte få en ny sladd av skolan då?
  • Polly S

yey, min dator lever, idag fick jag en ny sladd!
    nu ska jag läsa ikapp vad ni skrivit!

• Polly S

nu hade ni ju faktiskt skrivit en del sen sist! kul att tråden lever och undrar vem som dödar den på riktigt, jag menar, julafton..?

• Polly S

ja, men den som dödar den skriver ju sist och julafton? har man tid att surfa då?
    (ska man inte sitta och avstå alkohol för ala stackars barns skull till exempel? )

Velour skrev 2009-12-18 18:22:28 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:15:44 följande: Ja, vi är väldigt envisa med att hålla ihop gänget Fast den skulle väl stängas på julafton? Då får vi se om någon av oss startar en ny
  • Polly S

haha, får se om den blir lika brutalt avrättad som förra tråden!

jag dricker alkohol som i vin till maten, men inte till jul.
    jo, ett glas till kalkonen på juldagen, och det tror jag inga barn far illa av.

Velour skrev 2009-12-18 18:31:45 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:29:12 följande: Oj, så menade du..Shit, nu kommer jag att se det som en utmaning Jag kommer bara för det att logga in lite då och då för att sedan på natten vara inloggad så länge som möjligt för att få göra sista inlägget Ja, jag dricker inte alkohol, så jag ligger väl bra till antar jag, hehe..
  • Polly S

nej, och vem säger att barn i andra hem far illa av att JAG gör det? (fattar inte hela 'vit jul'-grejen...)

Velour skrev 2009-12-18 18:39:23 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:36:04 följande: Jag ska slakta den mothaf**a tråden! Men gud nej! Vem säger att barn far illa av att mamma o pappa tar en oskyldig drink/vin/öl/något annat alkoholhaltigt till maten ibland?
  • Polly S

jag skulle annars gissat på att det hände ganska ofta.

Scratchy skrev 2009-12-18 18:42:24 följande:
    Oj, enligt fl's forkortningar så missade jag min senaste mens... jobbigt...
  • Polly S

haha, tack för att du påminde mig!

Isnogood skrev 2009-12-18 18:48:06 följande:
    Men så är du ju delvis mej också.....
  • Polly S

vi har bara 10 grader kallt här, kanske därför kalabaliken inte utbrutit.

Scratchy skrev 2009-12-18 18:56:02 följande:
    Nähä... dags för Scratchy att ta en promenad i kaoset... har aldrig fattat hur 15 minusgrader och lite snö är ett kaos, men journalister är journalister.
Svar på tråden Tråddödare igen....