• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Midka,

för ett tag sedan fick vi alla berätta vad anledningarna bakom våra nick var. Så jag undrar vad ditt nick betyder och varför du valde det Om du nu vill delge.

• Midka

Tja tråden dör ju snart... Det är en kombo av mitt för och efternamn. Ett nick jag för ovanlighetsskull är nöjd med. Brukar annars vara usel på att hitta på sånt så det blir typ: solrosen eller tramsmajja eller något annat uselt...

• Midka

Eller ännu värre solrosen4 (för att jag är så "tråkig" att andra har samma).

• Polly S

hej och god jul trådvänner!
    hoppas ni haft en trevlig och otraumatisk dag!

• Velour
    Midka skrev 2009-12-24 22:27:52 följande:
    Tja tråden dör ju snart... Det är en kombo av mitt för och efternamn. Ett nick jag för ovanlighetsskull är nöjd med. Brukar annars vara usel på att hitta på sånt så det blir typ: solrosen eller tramsmajja eller något annat uselt...
    Aha, nice

Jag har ingen imagination what so ever, så det fick bli det jag nu. Funderar på att byta nick igen, men som sagt, ingen imagination.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-24 22:29:28 följande:
    hej och god jul trådvänner!hoppas ni haft en trevlig och otraumatisk dag!
    God Jul!

Jag idag var rätt odramatiskt, förutom att jag fick lite ont i hjärtat som strålade ner till vänstra armen. Blev lite skrajsen där ett tag, men nu känns det bra. Man vill ju inte få någon hjärtattack när man är 30. Fast det kanske bara var musklerna runtom.

Själv då? Hade ni trevligt? Fick du fina klappar?
  • Polly S

en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt!
    läskigt! vet du vad det kan bero på?

jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför.
    fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!

Velour skrev 2009-12-24 22:34:27 följande:
    Polly S skrev 2009-12-24 22:29:28 följande: God Jul! Jag idag var rätt odramatiskt, förutom att jag fick lite ont i hjärtat som strålade ner till vänstra armen. Blev lite skrajsen där ett tag, men nu känns det bra. Man vill ju inte få någon hjärtattack när man är 30. Fast det kanske bara var musklerna runtom. Själv då? Hade ni trevligt? Fick du fina klappar?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-24 22:38:51 följande:
    en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt! läskigt! vet du vad det kan bero på?jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför.fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!
    Åh, du fick dina skor som du ville ha Vad härligt!

What's the deal med dina morföräldrar?

Jag har ingen aning om varför jag får ont ibland. Har inte kollat upp mig, men jag tror inte heller att de skulle undersöka mig. Det är ju inte så att jag måste hålla andan när det gör ont. Än iaf
  • Midka
    God Jul! Jag idag var rätt odramatiskt, förutom att jag fick lite ont i hjärtat som strålade ner till vänstra armen. Blev lite skrajsen där ett tag, men nu känns det bra. Man vill ju inte få någon hjärtattack när man är 30. Fast det kanske bara var musklerna runtom.Själv då? Hade ni trevligt? Fick du fina klappar?
    Och doktorerna har upptäckt att hjärtatack inte visar sig på kvinnor som på män så det troliga är att det är något annat.
    Det skulle kunna vara 100 saker så kolla med doktorn så du inte behöver oroa dig i onödan. Jag brukar leva efter motto att det är bättre och veta och ev kunna göra något än att inte veta och missa hjälp men vi är alla olika som sagt!
  • Midka
    Polly S skrev 2009-12-24 22:38:51 följande:
    en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt! läskigt! vet du vad det kan bero på?jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför.fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!
    Och jag gissar att du gör maken nöjd ikväll....
Svar på tråden Tråddödare igen....