Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-23 22:33:23 följande:
    Hej
    Hej!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-23 22:32:08 följande:
    hmmm asså... är ni alvarliga ?isåfall måste man ju seriöst kolla lite extra på det :)
    Ja, absolut. Hur tror du att det ser ut i januari?
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-23 22:41:50 följande:
    Ja, absolut. Hur tror du att det ser ut i januari?
    Vadå "ja absolut"? Det är väl inte JAG som ska godkänna, utan Isnogood.
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-23 22:44:58 följande:
    förhoppningsvis snöigt :)släng upp ett datum och vart i helvete man ska åka :) så kan man kolla...
    Hahha, bra svar och det hoppas jag med.

Datum, 25 januari eller helgen efter. Vart vi ska, ja du, det måste du personligen be Isnogood om då jag inte vill skicka runt hennes adress
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 22:58:40 följande:
    Kul Ska genast kolla kalendern.Vilka kommer?
    Än så länge har jag ingen aning om vilka som kommer, men tills det är dags får vi med säkerhet veta det.
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-23 23:00:08 följande:
    Oj då. Så du menar att det är så ni räknar standardavvikelse? Det får jag tänka på en stund och se om jag förstår det. Men inte nu, lider svårt av organbrist, eller vad du kallade det, eftersom sonen och hans flickvän lekte "sicken blås" eller något till klockan två i natt, så jag fick upp och banka i väggen. Sedan kunde jag inte somna om. Dags att gå och vila organen. natti natt
    Godnatt! Och fundera lite på vår träff i januari.
  • Velour

"En annan lek som Astrid och Gunnar brukade leka kallades ?sicken blås?. Den gick till så att de sprang från var sitt håll genom alla rummen och möttes i köket där de pep varann i magen och skrek ?sicken blås?. Den här leken återkommer hos Emil och Ida."

Källa. www.astridlindgren.se

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 23:28:17 följande:
    Astrid och Gunnar
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 23:28:44 följande:
    Velour:Whats up med bildbytet?
    Jag gillar omväxling och tyckte det var dags att byta bild efter ett par månader med Ahura Mazda vid makten
  • Velour

Sedek, hur gör man gubben med de stora ögonen som du har i inlägg 4423?

Svar på tråden Tråddödare igen....