• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-15 23:01:25 följande:
    Japp, lovar Nej, nu måste jag hämta upp tvätten så jag hinner sova lite innan jobbet! Natti tråden
  • Polly S

får ni tvätta så sent eller har ni hus?

gonatt!

Jagbyttenick skrev 2009-10-15 23:04:14 följande:
    Japp, lovar Nej, nu måste jag hämta upp tvätten så jag hinner sova lite innan jobbet! Natti tråden
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-15 23:03:38 följande:
    Ja, men tyvärr är det väl inte så? Tråkigt att du ska behöva gråta när du jobbar, det är ingen bra arbetsmiljö då! Hoppas FL kan pigga upp dig lite ikväll åtminstone
  • Polly S

ja, FL är bra avledning.
    och så en varm Valp i knät och Maken som fixat mat och pysslat.

Jagbyttenick skrev 2009-10-15 23:05:24 följande:
    Ja, men tyvärr är det väl inte så? Tråkigt att du ska behöva gråta när du jobbar, det är ingen bra arbetsmiljö då! Hoppas FL kan pigga upp dig lite ikväll åtminstone
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-15 23:04:57 följande:
    Japp, annars hade vi aldrig hunnit tvätta typ Torktid fram till 23 sedan stängs strömmen till maskinerna. Så det får vara torrt nu oavsett om det är så eller ej
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-15 23:06:17 följande:
    Åhå, valpar och män fungerar också ofta uppiggande, för det mesta fler gånger än utmattande
    Natt!
  • Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2009-10-15 23:03:09 följande:
    Ja, vadfan, lär er var ni bor liksom! Kan ju annars meddela att V Klagstorp är "ut mot Tygelsjö". Bor du på Söderkulla då?
    Nej, närmare havet fast utan utsikt om jag inte klättrar upp på taket.
  • Polly S

hmm, skadad som man är från film låter det ju rätt mysigt att sitta på taket och kolla utsikten.
    att det förmodligen är kallt, blåsigt och man blir attackerad av flygande råttor tänker man ju inte på.

Grizelda skrev 2009-10-15 23:07:54 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-15 23:03:09 följande: Nej, närmare havet fast utan utsikt om jag inte klättrar upp på taket.
  • Polly S

ha, idag har vi varit lite bättre på skrivandet! det finns hopp!
    *insisterar*

• Polly S

nu ska jag ge mig!
    gonatt tråden!

Svar på tråden Tråddödare igen....